Skip to content

جدول تناوبی بازاریابی و تولید محتوا [اینفوگرافی]

جدول تناوبی بازاریابی و تولید محتوا هم ساخته شد! این جدول تناوبی در ۸ بخش به شما مسیر و راهکار انواع تولید محتوا را نشان می‌دهد. کافیست استراتژی خود را تدوین کرده و مسیر خود را رسم کنید.

برای دانلود اینفوگرافی جدول تناوبی بازاریابی و تولید محتوا با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید.

جدول تناوبی تولید محتوا

چگونه از جدول تناوری بازاریابی و تولید محتوا استفاده کنیم

استراتژی

حتما استراتژی خود را از تولید محتوا تدوین کنید. نقشه راه خود را بکشید و بدانید برنامه و چشم انداز شما برای تولید محتوا چیست. این گام مهمترین بخش از جدول است.

فرمت محتوا

انتخاب فرمت مورد نظر برای تولید محتوا و نحوه انتشار آن تمام مراحل بعدی را برای شما مشخص می‌کند. اگر ویدئو منتشر کنید یک بازخورد دارد و یک مسیر و اگر مقاله بنویسید باید در یک فضای دیگر آن را به انتشار برسانید. برای نمونه ما یادداشت و مقاله (مورد ۲) می‌نویسیم تا تحلیل‌های (مورد ۴۸) خود را منتشر سازیم.

نوع محتوا

نوع محتوا را به خوبی در عنوان مطلب می‌توان یافت. چند نکته… رازهای… مصاحبه با … معرفی وبسایت…می‌تواند عناوین جذابی برای عنوان مطلب شما باشد.

پلتفرم انتشار محتوا

برخی تصاویر را در اینستاگرام باید منتشر کرد و برخی یادداشت‌ها را در وبلاگ و برخی از پیام‌های کوتاه و خبرها را در توییتر. این شما هستید که انتخاب می‌کنید برای چه پلتفرمی مطلب تهیه می‌کنید. بهتر است برای هر پلتفرم که مدنظر دارید و تمایل به فعالیت در آن می‌کنید، محتوای خاص تولید کنید.

معیار اندازه‌گیری

روزانه باید آمارها را مشاهده و تحلیل نمود. بر اساس اهداف و استراتژی مشخص شده ببینید کدام یک از معیارهای شما صعود یا نزول کرده است. اگر هدف شما فروش بیشتر است پس باید تعداد مشتریان راغب خود را افزایش دهید.

اهداف

پس از بررسی معیارها ملاحضه می‌کنید که چند درصد به اهداف خود نزدیک شده‌اید و یا حتی به آن رسیده‌اید. رشد هریک از اهداف می‌تواند به رشد هدف دیگر کمک کند اما این بدان معنا نیست که شما حتما باید در یک زمان و با یک نوع محتوا به دنبال همه آنها باشید!

جنس مطالب

شما تمایل دارید پس از تولید و انتشار هر محتوا به چه چیزی برسید؟ آیا با مقاله خود دنبال جنجال سازی هستید یا صرفا می‌خواهید یک عکس خنده‌دار و جذاب در تلگرام منتشر کنید تا تعداد بازدید خود را افزایش دهید؟

چک‌لیست اقدامات برای انتشار

به آخرین مرحله رسیدیم. زمان انتشار فرا رسیده است. مراقب باشید پس از این مرحله راه بازگشتی نیست. پس به دقت همه بخش‌های محتوای خود را بررسی کنید. قبل از انتشار حتما ۲ بار کار خود را چک کنید.

مطلبی که ترجمه کردم در سایت تروبا منتشر شده.

Published inتولید محتوا

Be First to Comment

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *