Skip to content

روز خود را با این ۵ صبحانه مقوی شروع کنید

همان طور که بسیاری از ما می‌دانیم، صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی در طول روز است. دانشمندان در تحقیقات خود متوجه شده‌اند که حذف صبحانه از وعده‌های غذایی روزانه باعث بیماری‌های قلبی، فشار خون بالا و سکته و دیابت و حتی چاقی می‌شود.

در اینجا می‌خواهیم ۵ صبحانه مقوی برای شروع روز را معرفی کنیم:

۱. اسموتی سبز

یک صبحانه ساده و راحت و همراه با سبزیجات فراوان می‌تواند اسموتی سبز باشد. Twitter کلم پیچ، امگا۳، روغن کانولا، موز و ماست یونانی از جمله موادی هستند که می‌توانند انرژی شما را در طول روز تامین کنند.

۲. جو

جو سرشار از کربوهیدرات‌ پیچیده و فیبر است و می‌تواند شما را سرشار از انرژی کند. اگر صبح‌ها وقت کمی دارید، می‌توانید از شب قبل جو را با شیر یا ماست، میوه تازه، خشکبار مخلوط کنید و در یخچال بگذارید تا برای صبحانه‌تان آماده شود.

۳. بوریتو

اگر به دنبال یک صبحانه‌ پر از ادویه هستید، بوریتو می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

۴. پنکیک

اگر به فکر یک صبحانه مناسب هستید، می‌توانید از پنکیک‌های پروتئیتی استفاده کنید. پنکیک‌های پروتئینی که از تخم مرغ و کره بادام زمینی درست شده‌اند، می‌تواند جای گزین مناسبی برای پنکیک‌های معمولی باشد.

۵. پنیر و میوه

اگر می‌خواهید یک صبحانه جمع و جور داشته باشید، پنیر کلبه را فراموش نکنید. همراه با تکه‌های میوه تازه یا یخ زده می‌تواند صبحانه‌ی مقوی را برای شما به ارمغان آورد.

 

Published inسلامت

Be First to Comment

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *