بلک فرایدی با همهٔ تخفیف‌های رنگارنگش نزدیک است. بیشتر سایت‌های امریکایی یا حتی اروپایی و آسیایی در روز بلک فرایدی و حتی روزهای قبل و بعد از آن حراج‌های شگفت‌انگیزی می‌زنند. برای اینکه بهترین استفاده را از حراج‌های هیجان‌انگیز بلک فرایدی ببرید باید بدانید چه چیزی را از کدام سایت تهیه کنید. بهتر است قبل از شروع حراجی‌ها اطلاعات خوبی را در مورد سایت‌ها و کالاهای آن به‌دست بیاورید؛ مطمئن باشید در روزهای حراج و خرید در بلک فرایدی وقتی برای اینکار نخواهید داشت.
به همین منظور در این مطلب قصد داریم ۵ سایت برتر برای خرید در بلک فرایدی را معرفی و بررسی کنیم.

پنج سایت برتر برای خرید در بلک فرایدی ۲۰۱۷

آمازون

۵ فروشگاه اینترنتی برتر برای خرید در بلک فرایدی یا جمعهٔ سیاه
آمازون بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین دنیاست و در حراجی‌های بلک فرایدی نگاه همه به سمت تخفیف‌های شگفت‌انگیز آمازون است. مطمئن باشید آمازون برای اینکه از رقبای خودش پیشی‌ بگیرد کالاهایش را با قیمت مناسبی به فروش خواهد گذاشت.
سامانهٔ آسان خرید آمازون لک‌لک نیز خرید از آمازون را به ساده‌ترین شکل ممکن مقدور کرده است. شما عزیزان می‌توانید با وارد شدن به سامانه و ارسال لینک کالای خود، خیلی راحت و خیلی سریع  آن کالا را خریداری کنید.
اگر قصد خرید در بلک فرایدی را دارید، آمازون را در صدر لیست خود قرار دهید. گجت‌ها و محصولات الکترونیکی و کامپیوتری بیشترین طرفداران را در آمازون دارند. سال گذشته تلویزیون‌های LG داغ‌ترین آفرهای آمازون بودند. همچنین تبلت‌ها و اسپیکرها تخفیف‌های بسیار خوبی داشتند.

۲. بست‌ بای

۵ فروشگاه اینترنتی برتر برای خرید در بلک فرایدی یا جمعهٔ سیاه
بست‌بای به اندازهٔ آمازون حراج و تخفیف ندارد، اما می‌توان تخفیف‌های خوبی را در بین کالاهایش پیدا کرد. بیشتر حراج‌های بست‌بای مدت زمان محدودی دارند.
سال گذشته بست بای نیز حراج‌های داغی داشت. علاوه‌بر آمازون، بست‌ بای نیز در فروش تلویزیون‌های  LG و توشیبا تخفیف‌های ویژه‌ای گذاشت. امسال در بست بای نیم نگاهی هم به تخفیف‌های آیپد داشته باشید. سال گذشته آیپد پرو کاهش قیمت چشمگیری در حراجی‌های بلک فرایدی داشت.
اگر به‌دنبال لوازم برقی و الکترونیکی و گجت‌ها هستید، بست‌ بای گزینه‌ٔ خوبی برای شماست.

۳. ایبی

۵ فروشگاه اینترنتی برتر برای خرید در بلک فرایدی یا جمعهٔ سیاه
ایبی معمولاً در لیست حراجی‌های خوب نیست، اما گاهی اوقات تخفیف‌های خوبی را در روزهای حراج بلک فرایدی می‌توان در آن پیدا کرد. قبل از خرید از ایبی حتماً شرایط کالای خود را بررسی کنید. همان‌طور که در مطلب راهنمای خرید از ایبی گفتیم، کالای دست دوم و حتی خراب هم در ایبی به فروش می‌رسد و مخاطبان خاص خودش را دارد.
تقریباً می‌توان گفت همه چیز در سایت ایبی هست، اما گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها بیشترین تخفیف را در سال گذشته داشتند.

۴. تارگت

۵ فروشگاه اینترنتی برتر برای خرید در بلک فرایدی یا جمعهٔ سیاه
از تارگت تقریباً همه چیز می‌توانید بخرید، اما لوازم الکترونیکی، کنسول‌های بازی، محصولات اپل بیشترین طرفدار را در حراجی‌های بلک فرایدی تارگت دارند. سال گذشته، پس از بست بای و ایبی، فروشگاه اینترنتی تارگت بهترین گزینه برای تخفیف‌های Apple gear بود.

۵. والمارت

۵ فروشگاه اینترنتی برتر برای خرید در بلک فرایدی یا جمعهٔ سیاه
سال گذشته تخفیف‌های والمارت بیشتر از آمازون بود ولی نه آنقدر که بخواهد در صدر لیست ما قرار بگیرد. همان‌طور که در مطلب راهنمایی خرید از والمارت گفتیم، والمارت بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای خرده فروشی جهان است و در بیشتر کشورهای جهان شعبه دارد. این فروشگاه چند سالی هست که به دنیای فروشگاه‌های اینترنتی قدم گذاشته است.
مثل سایر فروشگاه‌های اینترنتی، در والمارت نیز وسایل الکترونیکی، تلویزیون، بازی‌های ویدئویی، وسایل آشپزخانه و تبلت‌ها بیشترین تخفیف‌ها و بیشترین طرفدار را در حراجی‌های بلک فرایدی داشتند.

کدام فروشگاه اینترنتی را انتخاب کنیم؟

عمیقاً پیشنهاد می‌کنیم تحقیقات لازم را قبل از شروع بلک فرایدی برای انتخاب سایت و خرید کالای موردنظرتان انجام دهید. در روزهای تخفیف بلک فرایدی بیشتر تخفیف‌ها مدت‌دار هستند و تعداد محدودی از هر کالا ممکن است به فروش برسد. پس هنگام خرید در بلک فرایدی زمان زیادی برای انتخاب ندارید.