رنگ سبز دوباره این فصل به بازار مد و فش برگشته است و به رنگ اصلی امسال زمستانی تبدیل شده است.
این رنگ جوری است که در کمد هر شخصی جایگاه خود را دارد و با لباس‌های زیادی هم‌خوانی پیدا می‌کند. در اینجا می‌خواهیم  به ۶ راه برای پوشیدن رنگ سبز ارتشی و ترکیب آن با استایل خود اشاره کنیم.
۱. کاپشن‌های خلبانی
کاپشن‌های خلبانی با رنگ سبز ارتشی بسیار هم‌خوانی دارند و ظاهری فوق العاده پیدا می‌کنند و این را هم در نظر داشته باشید که طراحی آن‌ها بر پایهٔ لباس‌های ارتشی است.
این تن رنگ با این نوع لباس ظاهری کاملا مردانه به شما می‌دهند. این کاپشن‌ها را می‌توانید با تی‌شرت و شلوار جین بپوشید. برای استالی ارتشی می‌توانید از شلوار خاکی و بوت و پیراهن‌های آکسفورد استفاده کنید.
green1
green2
۲. پارکا سبک
از دیگر لباس‌هایی که با رنگ سبز ارتشی بسیار هم‌خوانی دارند، پارکا یا نیم تنه است. این لباس‌ها در جنگ امریکا و کره استفاده می‌شده است و کاملا با رنگ رنگ سبز ارتشی مناسب هستند.
آن‌ها را می‌توانید با جین و سویشرت بپوشید.
green3
۳. شلوارها
شلوارهای اسلیم خاکی می‌تواند گزینهٔ بعدی شما باشد. مطمئنا زمستان امسال با این شلوارها می‌توانید استایلی فوق العاده را داشته باشید.
رنگ آبی کبالتی و سبز ارتشی از جمله رنگ‌های اصلی امسال هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا تیپ و استایلی فوق العاده داشته باشید. می‌توانید از کفش یا بوت قهوه‌ای نیز استفاده کنید.
green4
۴. بولیزهای یقه اسکی
با شروع فصل سرما باید کم کم باید به بولیزهای یقه اسکی خوش‌آمد بگوییم. این نوع بولیزها در دستهٔ بولیزهای کلاسیک قرار می‌گیرند.
حالا می‌خواهیم این بولیزها را با رنگ سبز ارتشی بپوشیم که شما را شیک و زیبا خواهد کرد. بوت‌های چرم را فراموش نکنید.
green6
۵. کت و شلوار
همان طور که گفتیم رنگهای آبی و سبز از رنگ‌های امسال زمستانی محسوب می‌شوند. می‌توانید کت و شلوار سبز خود را با پیراهن سفید و کروات آبی ست کنید، اما با رنگ قرمز و نارنجی و قهوه‌ای هم بسیار هم‌خوانی دارند.
green9
۶. کت
اگر می‌خواهید فقط از کت تک استفاده کنید، سبز تیره می‌تواند گزینهٔ مناسبی برای استایل شما باشد.
یک کت پشمی مانند مدل زیر می‌تواند استایلی هوشمندانه به شما بدهد.
این رنگ کت می‌تواند با هر آنچه که در کمد لباس خود دارید، ست شود، از شلوارهای خاکستری گرفته تا شلوار جین رنگ بژ. این ترکیب و این رنگ‌ها و مدل‌ها می‌تواند استایل شما را فوق العاده کند.
این مطلبی که ترجمه کرده‌ام در سایت بایکس منتشر شده است.