عینک‌های آفتابی انواع و شکل‌های مختلفی دارند و هر فصلی که می‌رسد مدل‌های خاصی محبوب‌تر می‌شوند. تابستان امسال نیز مدل‌های مختلفی بودند که توانستند بین مردم طرفدارهای خاصی پیدا کنند و محبوب شوند. در اینجا می‌خواهیم به تعدادی از مدل‌های محبوب برای پاییز ۲۰۱۵ اشاره بکنیم.

فریم‌های گرد: عینک‌های آفتابی با فریم گرد بسیار محبوب شده‌اند و رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی نیز دارند. انتخاب شما در زمینهٔ رنگ بسیار متنوع است؛ می‌توانید عینک‌های مختلفی از مشکی سیر تا قرمز را انتخاب کنید.

عینک‌های کلاسیک گربه‌ای: عینک‌های گربه‌ای در بین خانم‌ها بسیار محبوب شده‌اند، چراکه ظاهر آن‌ها را کاملاً متفاوت و تک می‌کند و با استایل آن‌ها کاملاً هم‌خوانی دارد. عینک‌های فریم سفید با لنزهای آینه‌ای و عینک‌های کلاسیک قهوه‌ای از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند.

فریم‌های بزرگ: عینک‌های فریم بزرگ استایل خاصی را به شما می‌بخشند و جزء عینک‌های محبوب پاییز ۲۰۱۵ محسوب می‌شوند.

فریم‌های کلفت: عینک‌هایی که فریم کلفت و کلاسیک دارند، ظاهری جذاب و کلاسیک به شما می‌دهند. این مدل عینک‌ها پاییز امسال بسیار محبوب شده‌اند.

عینک‌های متفاوت: تابستان امسال عینک‌هایی که ظاهری متفاوت و بامزه داشتند، بسیار محبوب شدند. حتی عینک‌های گربه‌ای نیز، بزرگ‌تر و نوک تیزتر و کلفت‌تر شدند. اگر می‌خواهید بسیار متفاوت از دیگران باشید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ این دست از عینک‌های آفتابی بروید و در پاییز هم از آن‌ها استفاده کنید.

فریم‌های شیشه‌ای: فریم‌های شیشه‌ای بسیار جذاب و دوست‌داشتنی هستند و یکی از مدل‌های محبوب پاییزی هستند. در بین تمام مدل‌های متنوع عینک، فریم‌های شیشه‌ای مدلی تک و خاص به شما می‌روند.

عینک‌های تماماً مشکی: در بین تمام عینک‌های رنگی موجود در بازار، عینک‌های تماماً مشکی یکی از مدل‌های برتر سال ۲۰۱۵ هستند. این مدل عینک‌ها با فریم و لنز مشکی، انتخاب محبوب میان خانم‌ها و آقایان است.

عینک‌های آینه‌ای: عینک‌های آینه‌ای با استایل‌های براق بسیار هم‌خوانی دارند. این مدل عینک‌ها بسیار جالب‌اند و باید قبول کنیم ظاهر جذابی دارند.

فریم‌های طرح‌دار: عینک‌های طرح‌دار هم بسیار شیک و جذاب‌اند و هم ظاهری کلاسیک دارند. پلنگی، گل‌ٔدار و هنری از جمله طرح‌های این دست از عینک‌ها هستند. این مدل‌ها استایل شما را تک و متفاوت می‌کند.

عینک‌های مدرن کلاسیک: این دست از عینک‌های ترکیبی از مدل‌های کلاسیک با مدل‌های مدرن هستند که در پاییز امسال بسیار محبوب خواهند شد.

مطلبی که ترجمه کردم در سایت بایکس منتشر شده.