اهمیتی ندارد که سفر شما کاری باشد و یا تفریحی، مهم این است که جوری مسافرت کنید که برای هر موقعیتی آماده باشید. نباید شلخته و نامرتب یه نظر بیایید. یک سری نکات وجود دارد که با رعایت آن می‌توانید در بهترین حالت ممکن در یک سفر به چشم بیایید. بهتر است نگاهی به این نکات بکنیم:

نکته‌ی اول: مرتب لباس بپوشید

جوری لباس بپوشید که دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. زمانی که همانند یک مرد خوش پوش لباس بپوشید، می‌توانید روی کمک بقیه حساب کنید. در این جور وقت‌ها شما را فردی متشخص قلمداد می‌کنند. اگر هم تنها مسافرت می‌کنید، شاس اینکه بتوانید با دیگران هم صحبت شوید، بیشتر خواهد شد.

نکته‌ی دوم: ساعت خوبی ببندید

ساعت یکی از اجزای مهم استایل یک مرد است. اگر مسافرت خارج از کشور زیاد انجام می‌دهید، پس سعی کنید ساعت چند کاره بخرید تا زمان را به وقت محلی آن کشور نشان دهد. می‌توانید ساعت نه چندان گرانی هم تهیه کنید، ولی اگر توانایی مالی مناسب را دارید، به سراغ مدل‌های گران قیمت بروید.

نکته‌ی سوم: مناسب لباس بپوشید

سعی کنید لایه لایه لباس بپوشید. یک جلیقه‌ی مناسب تهیه کنید و از آن استفاده کنید. از رنگ‌هایی استفاده کنید حس یکنواختی را از شما دور کند و شما را جذاب جلوه دهد.

۴. نکته‌ی چهارم: ساک کوچکی تهیه کنید

اگر سفر یکی دو روزه در پیش دارید، بهتر است از یک ساک دستی برای سفر استفاده کنید. از آن برای لوازم‌های ضروری و لباس‌هایی که می‌‌خواهید بپوشید، استفاده کنید. سبک سفر کنید.

نکته‌ی پنجم: در فرودگاه رفتاری مناسب داشته باشید

یک سری نکات هست که بهتر است در فرودگاه و هواپیما رعایت کنید تا شخصیت خوب خود را به همگان نشان دهید.

اول اینکه در هنگام عبور از گیت‌ها و درها ابتدا به بچه‌ها، سالمندان و خانم‌ها اجازه‌ی عبور دهید.

دوم اینکه اگر بچه‌ی بغل دست شما گریه می‌کند یا فریاد می‌کشد، خیلی مودبانه از والدینشان تقاضا کنید آن‌ها را آرام کنند و یا هدفون در گوش خود بگذازید.

سوم اینکه ساک خود را مرتب و منظم در جایگاه خود بگذارید.

نکته‌ی ششم: کفش مناسب بپوشید

کفشی بپوشید که در آن راحت باشید. درآوردن و به پاکردن آن راحت باشد. حتی پیشنهاد می‌کنیم در ساک خود یک جفت جوراب اضافه هم داشته باشید.

نکته‌ی هفتم: چهره‌ای با طراوت داشته باشید

سعی کنید همیشه شاداب و با طراوت باشید. در ساک دستی خود دستمال مرطوب و دیگر وسایل آرایشی قرار دهید تا در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید.

نکته‌ی هشتم: یک جفت جین همراه خود داشته باشید

سعی کنید با لباس ورزشی و کفش ورزشی سفر نکنید. برای خوش استایل بودن شلوار جین می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

نکته‌ی نهم: کت یا ژاکت همراه خود داشته باشید

اگر سفرتان کاری است حتما با خود کت داشته باشید تا تیپی به مراتب رسمی‌تر را نشان دهید.

نکته‌ی دهم: پیراهن بپوشید

پیراهن را به تی‌شرت در سفرها ترجیح می‌دهیم. پیراهن‌ها را با هر چیزی می‌توان هماهنگ کرد. به جنس پیراهن خود دقت کنید. نازک بودن آن‌ها برای شما راحتر است.

مطلبی که ترجمه کردم در سایت بایکس منتشر شده.