شاید گواهی‌نامهٔ رانندگی شما نشان‌دهندهٔ بزرگ شدنتان باشد، اما اجازه دهید لباس‌هایتان هم همچنین حکمی را برای شما ایفا کنند. شاید وقت آن رسیده باشد که بزرگ‌تر، عاقل‌تر و بالغ‌تر به نظر بیایید. پس بهتر است موارد زیر را که مخصوص آقایان است، در نظر بگیرید.

۱. کت‌وشلواری بپوشید که اندازه‌تان باشد: اولین قدم در این راه انتخاب یک کت‌وشلوار سایز اندامتان است. باید بدانید چگونه کت‌وشلوارتان را انتخاب کنید و حتماً از خیاط هم کمک بگیرید تا لباسی متناسب بااندامتان بپوشید.

۲. شلوار جین مناسب بخرید: سعی کنید کمی پس‌انداز کنید تا بتوانید یک شلوار جین مناسب بخرید؛ شلواری که سایز اندامتان باشد و ارزش پولی که خرج آن کرده‌اید را داشته باشد. شلوار جین تیره بهترین انتخاب است. این شلوار را هرکجا که بخواهید، می‌توانید بپوشید.

۳. استایل کت‌ها و کاپشن‌های خود را تغییر دهید: شاید بیشتر زمستان را از کت و کاپشن استفاده کنید، پس کمی توجه بیشتر به آن‌ها لازم است. کت‌های گشاد را فراموش کنید. شما از این به بعد به کت‌های متناسب بااندامتان احتیاج دارید که شاید فقط یک‌لایه برای لباس زیرین شما جا داشته باشد. باید کمی شیک و مرتب‌تر از قبل باشید.

۴. کفشی مناسب بخرید که با جین خود بپوشید: اولین قدم این است که کفش‌های ورزشی خود را برای باشگاه نگه‌دارید. حالا شما به یک جفت کفش چرم شیک نیاز دارید که در حین راحتی و زیبایی، استایلی مردانه را به شما بدهد.

۵. بدانید که چه وقت می‌توانید شلوارک بپوشید: قرار نیست هیچ‌وقت شلوارک نپوشید؛ اما موقع و زمان مناسب آن را پیدا کنید.

۶. تی‌شرت‌های تازه بخرید: سعی کنید دیگر از تی‌شرت‌هایی که به استایل قدیمی شما برمی‌گردد، نخرید و نپوشید. رنگ‌های مشکی و خاکستری و زیتونی هم به کمد خود اضافه کنید.

۷. طرح‌ها و مدل‌ها را با دقت با هم ست کنید: یک قانون کلی وجود دارد که طرح لباس را در تضاد با سایز اندامتان ست کنید.

۸. به جزئیات توجه کنید: به زیورآلات و چیزهای کوچک توجه کنید. همین جزئیات است که شما را از بقیه جدا می‌کند.

۹. کیف چرمی بخرید: کیف‌های پارچه‌ای خود با یک کیف چرمی شیک عوض کنید.

۱۰. پیراهن‌های خود را اتو بکشید: از این به بعد دوران پوشیدن لباس چروک تمام‌شده است. باید تمام تی‌شرت‌ها و پیراهن‌های خود را اتو بکشید تا ظاهر و استایلی مرتب داشته باشید.

۱۱. استایل دانش آموزان نداشته باشید: کلاه و گردنبندهای خاص را کنار بگذارید. پیرسینگ‌ها و عکس‌های غیرمتعارف بر روی پیراهن‌ها و تی‌شرت‌ها برای دوران دانش‌آموزی شماست. شیک و ساده باشید.

مطلبی که ترجمه کردم در سایت بایکس منتشر شده.