اگر می‌خواهید برای کاشت و مانیکور به یک سالن ناخن خوب بروید، بهتر است ببینید که آیا ویژگی‌های زیر در آن‌ها وجود دارد یا خیر.

یک سالن ناخن خوب باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

۱. همهٔ لوازم را تمیز و ضد عفونی کنند

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که یک سالن ناخن باید رعایت کند، ضدعفونی کردن تمام لوازم است. انواع میکروب و باکتری و یا حتی خون ممکن است بر روی این لوازم وجود داشته باشد و مطمئناً شما هم نمی‌خواهید که همان وسایل برای شما استفاده شود. مطمئن شوید که تکنسین ناخن حتماً از وسایل جدید استفاده کند و یا وسایل خود را ضد عفونی کند.

۲. ظرف آب را بعد هر مشتری تمیز کنند

بعد از هر پیدیکور، ظرف‌های آب باید تمیز و ضد عفونی شوند. اگر کسی آب ظرف‌ها را تخلیه نکرد و یا ظرف‌های آب را تمیز نکرد، این سالن بهداشتی نخواهد بود.

۳. از تاپ کات خوبی استفاده کند

همیشه پس از طراحی ناخن‌ها از تاپ کات استفاده می‌شود تا طرح ناخن برای مدت زیادی بدون تغییر باقی بماند. بعضی از سالن‌های ناخن از تاپ کات‌های ارزان قیمت استفاده می‌کنند که در نتیجه پس از زمان کوتاهی طرح ناخن از بین می‌رود. یک تاپ کات خوب بین ۵ تا ۱۰ دقیقه زمان می‌خواهد تا خشک شود و نیازی نیست تا ۲۰ دقیقه منتظر خشک شدن ناخن‌هایتان باشید. ببینید که تکنسین شما از مارک‌های معتبر استفاده می‌کند یا خیر. اگر این طور نبود خیلی راحت تاپ کات مورد نظرتان را همراه خود بیاورید.

۴. آخرین رنگ‌ها را در مجموعهٔ خود دارد

یک سالن ناخن خوب باید آخرین رنگ‌های لاک را که وارد بازار شده است، در اختیار داشته باشد. باید بتوان طرح‌های دلخواهتان را بر روی ناخنتان پیاده کند.

۵. در پوشیدن مانتو و کفشتان کمک کند

یک سالن ناخن خوب باید کارکنانی خوش مشرب داشته باشد تا زمانی که ناخن‌هایتان هنوز خشک نشده است، در پوشیدن لباس‌هایتان به شما کمک کند.

۶. قبل از مانیکور، پول را پرداخت کنید

باید این امکان فراهم باشد تا قبل از شروع کار پول را پرداخت کنید. خیلی عاقلانه به نظر نمی‌رسد که با ناخن‌های خیس بخواهد در کیف خود به دنبال پول و کارتتان باشید.

مطلبی که ترجمه کردم در سایت بایکس منتشر شده.