مطالعات نشان می‌دهد گیاهان می‌توانند جو و فضای خانه‌تان را به صورت مثبتی تغییر دهند.

 به کمک این گیاهانی که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم، می‌توانید به خانه‌تان انرژی مثبت بدهید و فصای خانه را عوض کنید.

۱. گل یاس

گل یاس عشق و پول را به خانه شما می‌آورد و در عین حال به شما انرژی مثبت می‌دهد. این گل را در جایی که بیشتر وقت خود را در آنجا می‌گذرانید، مثل اتاق خواب یا اتاق نشیمن خود بگذارید،

۲. اسطوخودوش

به بالش خود کمی اسطوخودوس بزنید تا راحتر بخوابید. این گیاه افسردگی را از بین می‌برد و ذهن شما را آرام می‌کند، و هورمون‌های شادی آور را بیشتر می‌کند

۳. آلوئه ورا

این گیاه انرژی بد را دفع می‌کند و خوش شانسی و انرژی مثبت را برای محیط شما فراهم می‌کند. توجه داشته باشید که این گیاه ممکن است بعد از جذب انرژی‌های منفی کم کم پژمرده شود.

۵. بامبو

این گیاه قرن‌هاست به عنوان نماد موفقیت و خوش شانسی در آسیا شناخته می‌شود. می‌توانید این گیاه را در گلدان‌های شیشه‌ای با آب مقطر یا آب تصفیه شده قرار دهید. آن‌ها را در گوشه‌ی خانه و دور از نور مستقیم خورشید بگذارید.

۶. رزماری

رزماری هوا را تمیز می‌کند، شما را از بیماری‌های مختلف مصون نگه می‌دارد و خواص درمانی زیادی دارد. حال و احوال و حافظه شما را بهبود می‌بخشد. بعلاوه جذب کننده عشق است.

۶. ارکیده

ارکیده گیاهی با عمر طولانی است که اندازه و شکل‌های مختلفی دارد که انرژی فضا را بهبود می‌بخشد و در طول شب اکسیژن آزاد می‌کند، پس بهتر است آن را در اتاق خواب‌تان قرار دهید.

۷. نعناع

نعناع روابط درون خانه را بهبود می‌بخشد. همچنین نعنای تازه موقعیت‌های مالی را جذب می‌کند.

مطلبی که ترجمه کردم در سلامت نیوز منتشر شده.