برای اینکه در تابستان استایلی شیک و زیبا داشته باشید بهتر است توجه خاصی به نوع و طراحی زیورآلات خود بکنید. می‌خواهیم به ۱۰ مورد از زیورآلاتی که باید تحت هر شرایط و استایلی داشته باشید، اشاره کنیم. پس بهتر است به لیست زیورآلات تابستانی در سال ۲۰۱۵ توجه کنید.

۱. عینک‌های گربه‌ای

وقتی در مورد استال تابستانی صحبت می‌کنیم، نمی‌توانیم از عینک‌های گربه‌ای بگذریم. عینک‌های گربه‌ای در صدر مدل‌های بهاره و تابستانه قرار می‌گیرند. این عینک‌ها در کل دنیا محبوب هستند و می‌توانند استایل شما را تکمیل کند. عینک‌های گربه‌ای انواع مختلفی دارند که به همهٔ صورت‌ها می‌آیند.

۲. عینک‌های آینه‌ای

از دیگر مدل‌های محبوب فصل، عینک‌های آینه‌ای می‌باشد. این عینک‌ها هم از تنوع بسیاری برخوردارند که به استایل‌های مختلف هم هماهنگ می‌شوند.

۳. زیورآلات فیروزه‌ای

وقتی صحبت از رنگ محبوب فصل می‌شود سریع به سراغ زیورآلات فیرزوه می‌رویم که می‌توان به گوشواره‌ها و دستبندهای چند لایه اشاره کرد. اندازهٔ آن‌ّها هم مختلف است و می‌توانید هر کدام را که مایلید انتخاب کنید.

۴. انگشتر برای ۴ انگشت

این مورد یکی از مدل‌های تأثیر گذار در زمینهٔ زیورآلات است. می‌توانید برای ۴ انگشت دستتان انگشترهای مختلف بیاندازید. این مدل به استایل‌های مختلف نیز می‌آید و به راحتی قابل ست کردن است.

۵. کیف دستی ریشه‌دار

کیف‌های ریشه‌دار می‌تواند استایل شما را دگرگون کند. ست کردن آن‌ها با پیراهن و تی‌شرت و شلوار و دامن می‌تواند شما را کاملاً شیک کند.

۶. کیف دستی

یکی از مواردی که می‌توانید به وسیلهٔ آن استایل خود را تأثیر گذار کنید، کیف دستی است. این کیف‌ها بسیار شیک و زیبا هستند و شدیداً به استفاده از آن‌ها پیشنهاد می‌شود. تنوع مدل و رنگ آن‌ها زیاد است و با هر سلیقه‌ای سازگاری دارد.

۷. زیورآلات رنگ روشن

از دیگر مدل‌های محبوب فصل، زیورآلات رنگ روشن است. گردنبند و دستبند و انگشترهای شما می‌تواند از این مدل باشد.

۸. زیورآلات بزرگ

این دست از زیورآلات هم استایل شما را جذاب می‌کند. گردنبند و دستبند بزرگ می‌تواند انتخاب جالبی باشد.

۹. گل گلی

طرح‌های گل گلی را هم می‌توانید در لباس‌هایتان استفاه کنید و هم می‌توانید در زیورآلاتتان به کار ببرید. طرح‌های گل گلی هم در بهار بسیار محبوب هستند و هم در تابستان.

۱۰. رنگ‌های پاستل

در آخر توجه شما را به رنگ‌های پاستل صورتی جلب می‌کنیم. لگ‌های پاستل، کفش‌های پاستل و کیف پاستل می‌تواند از جمله انتخاب‌های شما باشد.

مطلبی که ترجمه کردم در سایت بایکس منتشر شده.