اگر به زیورآلات مو علاقه دارید بهتر است این مطلب را حتماً مطالعه کنید. از این زیورآلات علاوه بر استفاده در روزهای گرم، می‌توانید به عنوان مدل جدیدی برای آرایش موهای خود در پاییز هم استفاده کنید. پس بهتر است نگاهی به اکسسوری‌هایی بیندازیم که می‌توانید برای آرایش مو از آن‌ها استفاده کنید.
یکی از زیورآلات محبوب امسال، محصولات و وسایل گل‌گلی است. این وسایل می‌توانند ظاهری زنانه‌تر بگیرند و کمی رمانتیک‌تر به نظر بیایند. تنوع درزمینهٔ محصولات گل‌گلی زیاد است و این یعنی لازم نیست وقت زیادی بگذارید تا مدل دلخواه خود را پیدا کنید.
Retail-new-2015-ashion-hair-band-women-headbands-stretch-knit-warm-winter-hand-knotted-wide-ear
اگر می‌خواهید چهره‌ای نافذ داشته باشید، شاید هدبندها بهترین گزینه باشند. متخصصان آرایش مو هم تأکید زیادی بر روی این وسایل دارند.
هدبندها را در روزهای گرم تابستان بسیار توصیه می‌کنیم. این محصولات به شما ظاهری شیک و مجلسی می‌دهند. حتی می‌توانید فرق از کنار باز کنید و سپس از هدبند استفاده کنید.
Ways-to-Wear-a-Bandana-in-Your-Hair
دستمال سرها از دیگر گزینه‌های ما برای فصل گرماست. دستمال سرها را می‌توانید در رنگ‌های مختلف پیدا کنید و یا حتی چندرنگ را ترکیب کنید و سپس استفاده کنید.
البته زمانی که صحبت از استایل‌های تابستانی می‌شود، نمی‌توان کش‌های سر را نادیده گرفت. با استفاده از کش‌های سر، پست سر خود را خالی کنید تا کمتر کلافه شوید. برای داشتن استایلی جذاب‌تر می‌توانید از کش‌های سر با رنگ متضاد با موی خود استفاده کنید.
این مطلبی که در ترجمه کرده‌ام در سایت بایکس منتشر شده است.