اگر فکر می‌کنید استایل شما احتیاج به تغییر دارد، به سراغ خرید لباس‌های بیشتر نروید؛ سعی کنید بیشتر زیورآلات تهیه کنید.

تغییر در سبک پوشش با استفاده از زیورآلات

۱. زیورآلات به ظاهر شما شخصیت می‌دهد

لباس پوشیدن‌های یکنواخت ممکن است شما را خسته کند. همین شرایط ممکن است خانم‌ها را وادار به خرید لباس بیشتر کند. ولی مشکل از لباس‌های شما نیست، باید به لباس‌های‌تان شخصیت بدهید. زیورآلات خوب، فرق بین ظاهر خوب و بد است.

۲. اگر در زمینه‌ی زیورآلات مبتدی باشیم، چه باید بکنیم

برخلاف لباس‌ها، برای خریدن زیورآلات لازم نیست تجربه‌ی خاصی داشته باشید و یا نزد خیاط بروید. خرید زیورآلات به احساسات شما بستگی دارد و هرآنچه که دوست دارید و می‌پسندید را می‌توانید بخرید. متاسفانه بیشتر خانم‌ها به احساس خود اعتماد ندارند که هر چه دوست دارند را بخرند. اگر به احساس خود اعتماد کنید، می‌فهمید که چه چیزی خوب و چه چیزی بد است.

البته باز هم در خرید زیورآلات یک سری نکات هست که با رعایت آن تجربه‌ی بهتری خواهید داشت. اول اینکه لازم نیست از هر چیزی تعداد زیادی تهیه کنید. اصل تنوع را در خرید خود رعایت کنید. هر چه بیشتر داشته باشید، بیشتر می‌تواتید به ظاهر خود تنوع بدهید.

نکته‌ی بعدی در مورد کمد شماست. به کمدتان خوب نگاه کنید و رنگ‌هایی که دوست دارید را پیدا کنید. موقع خرید زیورآلات دقت کنید که رنگ آن‌ها با لباس‌هایتان هماهنگ شود.

۳. آیا زیورآلات بار بیشتری را به دوش شما اضافه می‌کند؟

یکی از دلایلی یک سری از خانم‌ها از زیورآلات فاصله می‌گیرند این است که فکر می‌کنند این کار هم به دیگر کارهایشان اضافه شد و دیگر فرصتی برای آن ندارند. اما اگر به درستی انتخاب بکنید، می‌بینید که کار خیلی سختی هم نیست. در واقع پیدا کردن زیورآلات بسیار راحتر از پیدا کردن لباسی دیگر است.

مطلبی که ترجمه کردم در سایت بایکس منتشر شده.