گرمای بالای ۵۰ درجه خوزستان به شبکه‌ های اجتماعی هم رسیده گویا

چند وقتی هست که با تغییرات و سیاسیت‌های عجیب ایلان ماسک، یهو عده زیادی از کاربرای ایرانی توییتر شروع کردند به غرغر کردن که توییتر مُرد و اینجا دیگه جای موندن نیست، پاشیم بریم بلو اسکای. همون اولشم که بلو اسکای اومد، با سیاست مارکتینگی خودش، که ثبت نام صرفا با کد دعوت بود، تب «کی کد دعوت بلو اسکای می‌خواد؟ من یکی دارم» یا «تروخدا یه کد دعوت بلو اسکای به منم بدین» بالا گرفت. بعد از اعمال قوانین محدود کننده ایلان ماسک برای خوندن توییت، این تب رفت بالای ۴۰ درجه. منم ثبت نام کرده بودم، ولی اصن نمی‌رفتم. باتوجه به اینکه چند روز پیش توییترم رو روی لپ‌تاپم از دست داده بودم، خیلی احساس خلأ می‌کردم؛ چون هر وقت در انتظار لود صفحه‌ای بودم، یا سیو نوشته‌ای، میرفتم یه سری به توییتر می‌زدم. حالا بی توییتر موندم و شروع کردم به خوندن بلو اسکای. کلا ۴ تا بلو می‌دیدم در روز. کسی نبود که.
یهو از امروز – ۱۵ تیر – گفتن ای وای، شبکه اجتماعی جدید مارک زاکربرگ هم اومد. تریدز. دوباره از اول. بریم اونجا هم حساب بسازیم یا به گفته بعضی «تپه نریده نذاریم».

اوکی ساختیم.
واویلا! همه فالوورهای اینستاگرام اومدن توش که! الان این چه جذابیتی داره اصن؟ بلو اسکای و تریدز چه فیچر جدیدی دارند که توییتر و بقیه ندارن؟ اصن واجبه تو همه شبکه‌ها عضو باشیم؟ شصت تا پلت فرم ارتباطی و سوشال مدیا دارم رو گوشیم. گوشیم هنگ کرده بدبخت. اصن یه سوال:
شماها مگه در روز چقدر وقت دارین که هم کار می‌کنین، هم مطالعه می‌کنین، هم به کارهای خونه می‌رسین، هم تفریح می‌کنین، هم ورزش می‌کنین، هم آشپزی می‌کنین، هم با دوستاتون هستین، هم به علاقه‌تون می‌رسین، هم هی سرتون تو توییتر و اینستا و بلو اسکای و تلگرام و واتس اپ و تیک تاک و ….. و در نهایت تریدز هست؟ مگه چقدر حرف دارین اصن؟ اوووف.
عمرمون داره می‌گذره، شدیم یه عدد برای آقایون. والا!