در آستانهٔ سال نو بسیاری از ما به دنبال لباس‌های جدیدی هستیم که بتوانیم به کمک آنها، با تیپ و استایلی به‌روز سال خود را آغاز کنیم. اما این موضوع به این معنا نیست که باید مدل‌ها و تیپ‌های کاملاً متفاوتی داشته باشیم. در این مطلب قصد داریم چند پیشنهاد خوب و آشنا برای استایل سال جدید به شما ارائه کنیم.

کت چهارخانه

طرح چهارخانه

چهارخانه از جمله طرح‌هایی است که سالیان سال است در لباس‌های آقایان استفاده می‌شود و شاید در کمد بسیاری از آقایان چند مدل لباس‌ چهارخانه موجود باشد. امسال نیز بزرگ‌ترین طراحان مد برای سال جدید از طرح‌های چهارخانه در پارچه‌ها و لباس‌های خود استفاده کرده‌‌اند. از بین این طرح‌ها، پارچه‌های چهارخانه با رنگ طوسی محبوبیت بیشتری دارد.

پیراهن خاکی

رنگ‌های طبیعی

رنگ‌های طبیعی سال‌هاست در زمره‌ی رنگ‌های محبوب لباس آقایان قرار دارد. اگر می‌خواهید طبق مد امسال پیش بروید، می‌توانید از لباس‌های رنگ طبیعی موجود در کمد خود استفاده کنید. از بین رنگ‌های طبیعی، رنگ‌ خاکی می‌تواند گزینه‌ خوبی برای استایل سال جدید شما باشد.

پیراهن و کت راه راه

راه راه عمودی

طرح‌های راه راه هیچگاه از مد نمی‌افتند. لباس‌های زیادی را می‌توانید با طرح راه راه انتخاب کنید؛ از کراوات تا شلوار. این طرح با هر استایلی ست می‌شود. برای مثال یک تی‌شرت یقه‌دار ساده با کت تک راه راه می‌تواند استایل خوبی برای شما رقم بزند.

کت تک سبز

رنگ سبز

شاید شنیده باشید که سبز، رنگ سال ۲۰۱۷ است. با طیف مختلف رنگ سبز می‌توانید استایل‌های مختلفی داشته باشید. سبز ارتشی از رنگ‌های محبوب آقایان است. یک بولیز یا پیراهن و یا شلوار ارتشی می‌تواند استایل شما را منحصر به فرد کند. بسیاری از آقایان جسارت ست کردن استایل تک رنگ، به غیر از سورمه‌ای و مشکی را ندارند. اما اگر رنگ سبز را درست ست کنید، می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای تک رنگ پوشیدن باشد.

این مطلب در وبسایت هاکوپیان منتشر شده.