کیف پول یکی از اکسسوری‌هایی است که تقریباً همه از آن استفاده می‌کنند. بسیاری از آقایان کیف خود را با وسایل غیر ضروری پر می‌کنند و با این کار هم ظاهر کیف را از بین می‌برند و هم به دلیل حجم زیادی که پیدا می‌کند، لباس را هم زشت می‌کنند.

اگر قصد خرید کیف پول دارید، اول به قابلیت‌های آن توجه کنید؛ ببینید کیف پولی که انتخاب کرده‌اید برای چه کاری مناسب است، چقدر جا دارد و چه چیزهایی را می‌توان در آن گذاشت.

مواردی که می‌توانید در کیف پول خود بگذارید

  • پول نقد
  • کارت اعتباری
  • کارت شناسایی
  • کارت ویزیت
  • عکس افرادی که دوستشان دارید

مواردی که می‌توانید در کیف پول خود بگذارید

پول

یکی از کاربردهای کیف پول، حمل پول است. درست است که این روزها کارت اعتباری بیشتر استفاده می‌شود، اما همه‌ی ما مقدار کمی هم که شده پول نقد با خود حمل می‌کنیم.

کارت شناسایی

کارت گواهی نامه ماشین،‌ کارت ملی یا کارت پرسنلی از جمله کارت‌های شناسایی هستند که ممکن است بخواهید در کیف پول خود داشته باشید.

کارت اعتباری

افراد زیادی به اشتباه  تا ۷ کارت اعتباری را هم در کیف خود قرار می‌دهند. سعی کنید بیشتر از ۱ یا ۲ کارت اعتباری با خود حمل نکنید.

کارت ویزیت

همیشه چند عدد کارت ویزیت همراه داشته باشید. حتی اگر سمت خاصی هم ندارید، یک کارت ویزیت با نام و شماره‌ تلفن خود چاپ کنید و همراه خود داشته باشید. ۳ تا ۵ عدد از آن را در کیف پول خود بگذارید تا به راحتی بتوانید خود را به دیگران معرفی کنید.

عکس افرادی که دوستشان دارید

یکی از عواملی که به شما انگیزه می‌دهد، می‌تواند تصویر یکی از عزیزان شما در کیف پولتان باشد.

مواردی که نباید در کیف پول خود بگذارید

مواردی که نباید در کیف پول خود بگذارید

کارت کتابخانه، کارت ویزیت دیگران، کارت عضویت

فقط در صورتی که به سفر مهمی می‌روید و به این کارت‌ها نیاز دارید، می‌توانید آن را در کیف پول خود بگذارید. در غیر این صورت جای آن‌ها در کیف پول شما نیست.

سکه

اگر برای تردد در سطح شهر نیاز به سکه دارید، آن را در کیف پول خود بگذارید. در غیر این صورت از حمل سکه در کیف پول خودداری کنید.

رسید خرید

به محض اینکه به خانه رسیدید، رسیدهای خود را از کیف پول‌تان خارج کنید.

نکته:‌ این روزها همه یک تلفن هوشمند دارند. می‌توانید از تمام کارت‌ها و مدارک خود عکسی تهیه کنید و همراه خود داشته باشید.

کیف‌ها مدل‌‌ها و انواع مختلف دارند، اما دو مدل کیف محبوبیت زیادی بین آقایان دارد.

کیف‌های بیلفد

کیف‌های بیلفُلد

کیف‌های دو لت یا سه لت مخصوصاً در رنگ مشکی محبویت زیادی دارند و به دلیل اندازه‌ی کوچکشان بیشتر برای گذاشتن در جیب شلوار مناسب هستند. این گروه از کیف‌ها ساده و شیک هستند و برای موقعیت‌های مختلف مناسب هستند.

کیف‌های مسافرتی

کیف‌های مسافرتی

به دلیل اندازه‌ی بزرگتر، این کیف‌ها برای گذاشتن مدارک بزرگ‌تر مثل پاسپورت مناسب هستند. این کیف‌ها را بیشتر در جیب کت می‌گذارند.

این مطلب در وبسایت هاکوپیان منتشر شده.