کاپشن‌های چرم تنوع بسیاری دارند و تقریباً به همه چیز می‌آیند و همه‌افراد در هر سنی که باشند، می‌توانند از آن استفاده کند و دوام بسیار زیادی هم دارند. سعی کنید از آن‌ها به درستی نگهداری کنید و همیشه آن‌ها را بر روی چوب رختی آویزان کنید و هرگاه لکه‌ای بر روی آن ظاهر شد، به سرعت آن‌ها را تمیز کنید.

کدام استایل از کت‌های چرم را باید انتخاب کنید؟

به دلیل دوام زیادی که کت‌های چرمی و کارکرد بلند مدت آن، پول خود را صرف مدلی کنید که قدیمی نشود و بتوانید برای سال‌ها از آن استفاده کنید.

کت‌هایی که قد متوسط دارند، بیشترین تنوع و مخاطب را دارند، ولی کت‌های بلند به استایل افراد بستگی دارد. کت‌های موتوری بهترین انتخاب برای مشتریان است و بعد از کاپشن‌ها و کت‌های پفی، جایگاه دوم را در کمد افراد دارد.

کت‌های چرم رنگ‌های مختلفی دارد، اما رنگ مشکی می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای همهٔ افراد باشد. یک سری رنگ‌ها هستند که فقط برای یک مدت محدود برای شما کار می‌کند و بعد از مدتی دل شما را می‌زند. به سمت این رنگ‌ها نروید. مشکی بهترین رنگ است و با هر لباسی هماهنگ می‌شود.

نوع چرم اهمیت دارد؟

بعضی از مدل‌های کت چرم بسیار جذاب هستند؛ کت‌های بلند با حالت جذب و اسلیم. علاوه بر مدل‌های ساده و معولی، طرح‌های برجسته (چرم مار یا تمساح) می‌تواند استایلی زیبا تلقی شود. رنگ متالیک یا روشن و زرق و برق دار را هم می‌توانید استفاده کنید. جنس‌های نوبوک، جیر و خزدار نیز از جمله گزینه‌های پیش رو است.

یک کت چرم چقدر هزینه برمی‌دارد؟

قیمت وسایل چرم مخصوصاً کت‌ها، بسیار متفاوت است. این موضوع هم بستگی به جنس چرم و شرکت سازندهٔ آن دارد. اگر بودجه لازم را دارید، می‌توانید به سراغ گران قیمت‌ها بروید. اگر چرم ارزان را انتخاب کنید، مطمئن باشید خیلی برای شما کار نخواهد کرد.

مراقبت از کت‌های چرم

مراقبت از لباس‌های چرم که در اینجا بیشتر به کت‌ها اشاره داریم، خیلی سخت نیست. با یک دستمال مرطوب کثیفی و لکه را از روی آن‌ها پاک کنید. اگر لکهٔ شما پاک نمی‌شود، به هیج وجه از مواد شوینده استفاده کنید و بهتر است به سراغ متخصص این کار بروید.

مطلبی که ترجمه کردم در سایت بایکس منتشر شده.