در اینجا می‌خواهیم رنگ‌هایی را به شما معرفی کنیم که برای فصل پاییز و پایان درخشش خورشید مناسب هستند. توصیه می‌کنیم این رنگ‌ها را در کمد لباس خود داشته باشید.
زرشکی
رنگ زرشی می‌تواند ترکیب زیبایی به پوست شما بدهد و نه‌تنها برای پوست‌های تیره مناسب است، بلکه برای پوست‌های رنگ روشن هم به کار می‌آید.
یکی از مزیت‌های رنگ زرشکی، تنوع آن است. به‌سادگی با رنگ‌های دیگر هماهنگ می‌شود؛ مخصوصاً رنگ‌های مشکی و خاکستری و آبی که در کمد هر مردی وجود دارد.
شلوارهای زرشکی می‌تواند جایگزین مناسبی برای شلوارهای خاکی باشد. با بولیزهای پشمی بسیار شیک می‌شوند و با اورکت‌های ذغالی و بوت‌های قهوه‌ای چلسی استایلی فوق‌العاده را به شما می‌دهند.
 
wardobe color-1قهوه‌ای روشن
یکی از رنگ‌هایی که برای پاییز به شما پیشنهاد می‌کنیم قهوه‌ای روشن و یا رنگ شتری است.
می‌توانید کت قهوه‌ای روشن خود را با رنگ‌های دیگری که زمینهٔ خاکی دارند، بپوشید. رنگ‌های بژ، خاکی و سفید ترکیب‌هایی هستند که متناسب با رنگ موردنظر ما هستند.
wardobe color-2
 
 
سبز خاکی
سبز خاکی ازجمله رنگ‌های است که به هیچ‌وجه نباید کنارشان بگذارید، مخصوصاً اگر بیشتر استایلی مشکی دارید. اگر تیپی سراسر مشکی دارید، بهتر است از این رنگ مثلاً برای کاپشنتان استفاده کنید.
برای داشتن استایلی بهتر می‌توانید بوت چرم، شلوار کتان و یک پیراهن جین بپوشید.
wardobe color-3
 
خردلی
شاید رنگ زرد خیلی مناسب فصل پاییز نباشد، اما از طرف دیگر خردلی یک ترکیب بسیار مناسب برای داشتن استایلی شیک و جذاب در پاییز است.
یک کت چرم با تی‌شرت خردلی و شلوار جین مشکی و اسنیکرهای سفید می‌تواند یک ظاهر فوق‌العاده را برای شما درست کند.
برای محل کارتان هم می‌توانید از ژاکت خردلی استفاده کنید.
wardobe color-4
 
 
نارنجی
یکی از نکته‌های کلیدی برای استایل پاییزه، استفاده از پیراهن‌های پشمی چهارخانه با رنگ‌های نارنجی است.
البته رنگ نارنجی جزو رنگ‌هایی است که پوشیدنشان سخت است، پس سعی کنید با رنگ‌های خنثی مثل آبی آن را رام کنید. با شلوار جینی که لبه‌اش تا خورده است و بوت مایل به قهوه‌ای استایل خود را تکمیل کنید.
wardobe color-5

این مطلبی که ترجمه کرده‌ام در سایت بایکس منتشر شده است.