در تابستان کمد لباسمان باید آمادهٔ مقابله با گرما را داشته باشد. یکی از مواردی که در تابستان کاربرد زیادی دارد دستمال‌گردن‌ها و دستمال سرها هستند که تیپ و استایلی جذاب را به فرد می‌دهند. البته باید جوری بسته شوند که خیلی موجب گرما نشوند.
دستمال‌گردن را می‌توان به شکل‌های مختلفی استفاده کرد. فقط کمی تمرین لازم است تا در بستن آن‌ها مهارت پیدا کنید. چیزی که در اینجا می‌خواهیم استفاده کنیم همان شال‌هایی است که در کمد خود دارید. اگر به دنبال مدل‌های جدیدتر هستید، پس بهتر است سری به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها بزنید تا مدل باب میل خود را برای این کار پیدا کنید.
در اینجا ما شال‌های مورداستفاده را به سه دسته تقسیم کرده‌ایم: کوتاه، متوسط و بلند. سعی داریم به کمک آن‌ها، مدل‌های مختلفی از بستن دستمال‌گردن و دستمال سر را به شما نشان دهیم.

شال‌های کوتاه تابستانی

این نوع شال‌ها با شلوار جین و تاپ بسیار هماهنگی دارد و بیشتر مناسب خانم‌های بلندقد است. این شال‌ها را باید دور گردن و شانه‌های خود ببندید.

شال‌های متوسط تابستانی

دستمال‌گردن‌های متوسط هم با لباس‌های مجلسی و هم با لباس‌های اسپرت هماهنگی دارد. این نوع شال‌ها برای مهمانی‌های خودمانی، مراسم‌ و مهمانی‌های نیمه‌رسمی کاربرد دارد.

شال‌های بلند

اندازه در تأثیرگذاری بیشتر استایل شما نقش مهمی را ایفا می‌کند. شال‌های بلند با تیپ‌های اسپرت مثل تاپ، جین بسیار هماهنگی دارد. این را شال‌ها می‌توان همانند تصویر زیر دور گردن و بر روی شانه‌ها بست.

طرح‌های مختلف دستمال‌گردن‌ها

تکنیک‌های مختلفی برای بستن دستمال‌گردن‌ها وجود دارد. در زیر به چند مورد آن‌ها اشاره می‌کنیم:

گره قایقی

در این مورد باید شال خود را دور گردن خود به‌صورت شل و گره آن را در پایین شال ببندید.

دستمال سر

این نوع بستن دستمال سر (که در عکس زیر مشاهده می‌کنید) به شما حس مکزیکی‌ها را می‌دهد و بسیار مناسب فصل تابستان است.

شال‌های گل‌دار

شال‌های گل‌دار گزینهٔ بسیار خوبی برای فصل تابستان است. این طرح‌ها حس خوشایندی را به افراد منتقل می‌کنند.

شال‌های خال‌دار

طرح‌های این نوع شال برای استفاده در شب گزینهٔ فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.
 
مطلی که ترجمه کردم در سایت بایکس منتشر شده.