ممکن است بسیاری از اطرافیان شما در پاییز و زمستان تصمیم به برگزاری عروسی داشته باشند و این یعنی باید لباسی مناسب برای آب و هوایی سرد انتخاب کنید. اگر شما هم در دستهٔ خانم‌ها بزرگ سایز هستید، بهتر است مطلب زیر را مطالعه کنید. می‌توانیم شما را برای انتخاب لباسی بهتر راهنمایی کنیم.

پارچه‌های توری و گل‌دار یکی از محبوب‌ترین طرح‌های پاییز و زمستان امسال هستند. فرقی هم نمی‌کند که مجلس شما کاملاً مجلسی، نیمه مجلسی و یا خودمانی باشد، با پیراهن‌هایی که دارای این طرح‌ها هستند، فوق‌العاده خواهید شد.
اگر به مجلسی می‌روید که کمتر مجلسی است، می‌توانید به سراغ پیراهن‌های توری و بلند بروید.
طرح‌ها و مدل‌هایی که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم، می‌تواند در انتخاب‌های شما کمک کند. البته انتخاب لباس به ساعت مهمانی شما هم بستگی دارد. اگر مهمانی عصر است، بهتر است از رنگ‌هایی مثل قرمز و مشکی استفاده کنید و با زیورآلات و جواهرات درخشنده و کفش پاشنه‌بلند، استایل خود را قابل توجه کنید. لباس‌های طرح‌دار و بلند برای عروسی و مهمانی‌های عصر بسیار مناسب‌اند که با استفاده از زیورآلات مروارید می‌توانید استایل خود را رسمی‌تر کنید.

مهمانی‌های نسبتاً رسمی

در اینجا بیشتر مراسم‌هایی را مد نظر داریم که قرار است نه خیلی رسمی بپوشیم و نه خیلی خودمانی. مدل‌های کش‌باف و نخی با دوخت مجلسی برای این مراسم شما بسیار مناسب است. سعی کنید رنگ‌های روشن را برای مهمانی‌هایی استفاده کنید که در روز برگزار می‌شوند. برای فصل‌های پاییز و زمستان بیشتر از طرح‌های زنانه با رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنید.

 مهمانی‌های خودمانی

منظور ما از این دست مهمانی‌ها، مهمانی‌های غیر رسمی است که می‌توانید راحت‌تر لباس بپوشید؛ البته قرار نیست هر لباسی هم بپوشید، مثل جین. شلوار پارچه‌ای یا دامن با یک بولیز زیبا یا یک سری پیراهن‌های عصرانهٔ گل‌دار بپوشید. آرایش صورت و مویتان هم می‌تواند ساده و طبیعی باشد.
برای مهمانی‌های خودمانی از پیراهن‌هایی بار رنگ‌های شاد و ترکیب بندی زیاد با طرح‌های زیبا انتخاب کنید. حتی می‌توانید از ماکسی‌های سفید ـ مشکی استفاده کنید. از جواهرات و زیورآلاتی هم استفاده کنید که توجه زیادی را به خود جلب نکند.
این مطلبی که ترجمه کرده‌ام  در سایت بایکس منتشر شده است.