سفیدرنگی جذاب دوست‌داشتنی و همیشه مد روز است؛ به‌خصوص در گرمای هوای تابستان. یکی از دلایل محبوبیت سفید در روزهای گرم هوا دلیل ساده‌ای است که روشن پوشیدن در تابستان است. روش‌های زیادی وجود دارد تا شما بتوانید رنگ سفید را به پوشش خود اضافه کنید و خوش‌تیپ‌تر از همیشه هم باشید. البته یک نگرانی در بسیاری افراد وجود دارد که ممکن است رنگ سفید آن‌ها را بی‌رنگ و روح کرده و باعث شود مخاطب دل‌زده شود. برای اینکه این نگران رفع شود به ۱۲ تیپ و سبک پوشش دامن سفید در ادامه نگاه می‌کنیم. دامن در تابستان طرفداران خودش را دارد و بسیاری از افراد دوست دارند از دامن استفاده کنند. این لباس اگر به رنگ سفید هم باشد می‌تواند تیپ و پوشش شما را چندین برابر تغییر داده و بسیار خوب و خوش‌تیپ‌تر شوید.
یک دامن سفید را می‌تواند به چندین و چند شیوه مختلف پوشید و خوش‌تیپ‌تر شد. فقط کافی است سبک و نوع پوشش خودتان را انتخاب کنید و بپسندید. با توجه به اینکه سفید یک رنگ خنثی به حساب می‌آید می‌توانید آن را با هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید. نکته‌ای که در مورد رنگ سفید بد نیست بدانید این است که این رنگ می‌تواند شما را باریک‌تر و بلندتر نشان دهد. تنها کاری که باید در تکمیل استفاده از رنگ سفید انجام دهید این است که بخش‌های از بدنتان را که می‌خواهید پنهان کنید و دیده نشود با لباس و رنگ‌های تیره مخفی کنید و بقیه لباس را سفید انتخاب کنید. به زودی خواهید دید که در دید مخاطب چه مقدار متفاوت‌تر به نظر خواهید آمد.
می‌توانید یک دامن سفید با یک تاپ تیره یا سیاه، آبی نفتی یا حتی خاکستری بپوشید. به‌این‌ترتیب می‌توانید بالاتنه‌تان را کوچک‌تر نشان دهید. همچنین پوشیدن یک دامن سفید می‌تواند کمر شما را باریک‌تر و پاهایتان را بلندتر نشان دهد. در ادامه به ۱۲ نمونه استفاده از دامن سفید می‌پردازیم و می‌توانید آن‌ها را در گالری مربوطه ببینید.

تصاویری که دیدید ترکیب‌های متفاوتی از دامن سفیدرنگ با انواع لباس‌های مختلف بود که امیدواریم دید و ایده‌های مناسبی برای پوشش شما داده باشد. مهم نیست که دامنی که انتخاب می‌کنید کوتاه باشد یا بلند،‌ باریک و تنگ باشد یا پف‌دار و گشاد؛ مهم این است که انتخاب یک دامن خوب و زیبای سفید می‌تواند تیپ و سبک پوشش شما را بسیار زیباتر کند.
 
مطلبی که ترجمه کردم در سایت بایکس منتشر شده.