برای افراد خوش‌پوش و خوش‌تیپ همیشه روش‌های مختلفی برای اینکه تیپ و سبک پوشش خود را بهبود ببخشند مورد نظر قرار می‌گیرد. روش‌هایی از اینکه چه چیزی برای پوشش انتخاب کنند تا اینکه چه‌ نوع ست لباسیبرای خود بخرند که از هر نظر برازنده و مناسب باشد. با هم نگاهی می‌کنیم به ۱۰ روش برای اینکه بتوان بهتر از همیشه لباس پوشید و خوشتیپ‌تر از همیشه بود.

۱: کمربند و کفش‌تان را با هم ست کنید.

همیشه از یک کمربند مشکی با یک کفش مشکی و یک کمربند قهوهای با کفش قهوه‌ای استفاده کنید. این دو جز با توجه به اینکه بسیار در دید مخاطب قرار دارد، هماهنگی بین آنها می‌تواند مخاطب را راضی و تحت تاثیر قرار دهد.

۲: به جای هودی از ژاکت پشمی استفاده کنید.

یکی از مواردی که مردان علاقه‌مندند از آن در سرما استفاده کنند،‌هود‌های کلاه‌دار است اما با بالاتر رفتن سن و رسمی‌ شدن تیپ این موضوع کمی دور از دسترس خواهد بود. پس به جای هودی‌های کلاه‌دار از ژاکت‌های پشمی و رسمی استفاده کنید.

۳: لباس ورزشی برای زمان ورزش

این موضوع در ابتدا خیلی ساده به نظر می‌رسد اما اگر کمی به دور و اطراف خود نگاه کنید متوجه می‌شود که بسیار از مردان این اشتباه را مرتکب می‌شوند. زمانی از لباس ورزشی استفاده کنید و آن را بپوشید که می‌خواهید ورزش کنید. در غیر اینصورت از این کار خودداری کنید.

۴: روش درست اتو کردن لباس را بدانید

شاید برای اینکه با روش درست اتو کردن لباس آشنا شویم بهتر باشد تا ویدئوی زیر را ببینیم

۵: از جین به درستی نگهداری کنید

همیشه جین یکی از لباس‌هایی است که نگهداری از آن به دلیل اینکه جنس مقاومی دارد پشت گوش می‌افتد. برای اینکه در هزینه لباس صرفه‌جویی کنید و از لباس‌های جین به درستی نگهداری کنید به ویدئوی زیر نگاه کنید.

۶: لباس‌های مهمانی و سرکار را در منزل استفاده نکنید

شاید کمی عجیب باشد اما بسیاری از افراد از لباس‌های بیرون یا کار خود در منزل یا کارهای دم ‌دستی اطراف منزل استفاده می‌کنند. همیشه به یاد داشته باشید طول عمر و سال ماندن لباس‌هایتان به شیوه نگهداری شما از آنها بر می‌گردد.

۷: همیشه اندازه خود را بدانید

هیچ چیز مهم‌تر از این نیست که لباس انتخابی‌تان برای پوشیدن اندازه‌تان باشد. باید چیزی انتخاب کنید که دقیقا به اندازه‌تان باشد. نه بزرگتر و نه کوچکتر.

۸: همیشه با اعتماد به نفس بپوشید

چه مشکل داشته باشید چه سرحال و شاداب،‌ پوشیدن یک ست لباس خوب می‌تواند روحیه‌تان را دگرگون کرده و می‌تواند اعتماد به نفس خوبی به شما اعطا کند. بنابراین داشتن یک فرد کاردان در کنارتان می‌تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد.

۹: از فیت‌ اسلیم برای پیراهن‌های مردانه استفاده کنید

پیشنهاد جدی ما به شما این است که پیراهن‌های فیت کلاسیک را کنار بگذارید و از فیت‌ اسلیم استفاده کنید. مطمئن باشید که تیپ و استایل شما را بسیار بهبود ببخشد.

۱۰: بر اساس بودجه‌تان خرید کنید.
این خوب و خوشتیپ باشید بیار عالی است. اما همیشه توجه کنید که بر اساس بودجه‌تان خرید کنید و به بودجه‌تان وفادار باشید.
برای اینکه مجموعه موارد بالا در یک جا جمع شود و متخصصین و افراد ماهر لباس‌های مناسب را با هم هماهنگ کرده و با قیمتی خوب در اختیار شما قرار دهند، می‌توانید از بخش «انواع ست‌ها» در سایت بایکس دیدن کنید و از مجموعه ست‌ها هماهنگ شده هر کدام که را مایل بودید با قیمت مناسب خریداری کنید.
 
مطلبی که ترجمه کردم در سایت بایکس منتشر شده.