هر فصلی که شروع می‌شود استایل‌های جدیدی هم وارد دنیای مد می‌شود. وقتی خانم‌ها می‌خواهند مدل مو انتخاب کنند، سوال‌های زیادی از خود می‌پرسند که آیا این مدل مو به من می‌آید؟ آیا رنگ موهای من با این مدل مو هماهنگی دارد؟ و یا این مدل مو مد است یا قدیمی محسوب می‌شود؟

حالا می‌خواهیم به یک سری از این سؤال‌ها جواب دهیم و مدل‌های مو برای همه جور رنگ مو را معرفی کنیم.

موهای بلوند

کسانی که موهای بلوند دارند تقریباً همه جور مدل مو به آن‌ها می‌آید. اگر موهایتان طلایی رو به سفید است، پیشنهاد می‌کنیم مدل موی کوتاه را امتحان کنید. موهای بلوند که تا روی شانه می‌آیند، بسیار زیبا و جذاب هستند. پس پیشنهاد می‌کنیم مدل موی خیلی کوتاه را فراموش نکنید.

موهای خرمایی

اگر رنگ موهایتان خرمایی است پس باید بگوییم که بسیار خوش‌شانس هستید، چراکه عملاً همه مدل مو به شما می‌آید؛ از مدل موی بسیار کوتاه تا موهای بلند. یکی از امتیازهای موهای خرمایی‌رنگ این است که بسیار طبیعی به نظر می‌رسند. هر مدلی که انتخاب کنید درهرصورت جذاب هستید.

موهای دورنگ

این مدل رنگ مو که پایین مو روشن‌تر از بقیهٔ مو است، بسیار شیک و زیباست و باید بگوییم همه باید برای یک‌بار هم که شده این مدل را امتحان کنند. اگر موهایتان دورنگ است باید بدانید چه مدل مویی به شما می‌آید. متخصصان زیبایی پیشنهاد می‌کنند موهایتان با این رنگ مو، بلند باشد و حداقل تا روی شانه‌هایتان بیاید. موی کوتاه را فراموش کنید چراکه اصلاً با رنگ موی شما هماهنگی ندارد.

موی قرمز

افرادی که موهای قرمز دارند بسیار متفاوت و تک هستند. تقریباً می‌توان گفت همه جور مدل مو به این افراد می‌آید ولی باید مراقب فرم صورت خود باشند.

موی مشکی

یکی از بهترین رنگ‌های مو که می‌تواند رنگ پوست شما را به خوبی نشان دهد، موی مشکی است. برای رنگ مشکی بهتر است موهایتان بلند یا کوتاه باشد که به صورت شما شکل دهد.

موی پاستل

رنگ‌های پاستل هم به موهای بلند می‌آید و هم به موهای کوتاه. اگر چند رنگ پاستل بر روی موهای خود دارید پس مدل موی بلند را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این‌گونه حرکت رنگ موهای خود را نشان می‌دهید. اگر موهایتان تک‌رنگ است، پس موی کوتاه بیشتر به شما می‌آید.

مطلبی که ترجمه کردم در سایت بایکس منتشر شده.