پاییز و زمستان امسال بولیزهای یقه تا زده از جایگاه ویژه‌ای در دنیای مد و فشن بخوردار خواهند بود. بولیزهای یقه تا زده می‌توانند با شلوارهای جین ست شوند و جایگزین خوبی برای پیراهن و کروات باشند. این لباس جوری است که همه باید حداقل یک بار آن را امتحان کنند و ما اینجاییم که به شما در این زمینه کمک کنیم.

۱. بولیزهای پشمی

می‌توانید با یک بولیز سادهٔ آبی تیره استایل خوبی برای خود بسازید. این بولیزهای پشمی که جنس نرم لطیفی نیز دارند را می‌توان با شلوارهای تیرهٔ پاییزه پوشید و برای قرارها کاری نیز می‌توانید از شلوار پارچه‌ای استفاده کنید.

blouse-1
۲. بولیزهای یقه تا زدهٔ ASOS

طراحی و رنگ‌بندی این بولیزها شما را برای داشتن استایل مورد نظرتان کمک می‌کند. این بولیزها سبک‌ترند و رنگ‌های تیرهٔ آن بسیار زیبا هستند.

۳. بولیزهای یقه اسکی سبز

از جمله رنگ‌های اصلی و کلیدی زمستان امسال، سبز ارتشی است. ترکیبی از پشم کشمیر که بسیار نرم و راحت هستند با رنگ سبز ارتشی می‌تواند ظاهری فوق العاده و راحت را به شما بدهد.
blouse-3

۴. بولیزهای رنگ روشن زارا

همیشه نباید لباس‌های گرم ما رنگ تیره باشد. بولیزهای پشمی و یقه اسکی زارا که به رنگ‌های روشن در بازار وجود دارند، می‌تواند گزینهٔ مناسب شما باشد.

blouse-4
۵. بولیزهای Belstaff

بولیزهای پشمی با بافت‌های کشمیر Belstaff از دیگر گزینه‌های ما برای فصل سرما است. سعی کنید آن‌ها را با شلوار تیره و بوت‌های بزرگ بپوشید.

blouse-5
۶. بولیزهای یقه آزاد

این بولیزها یقهٔ آزادتری دارند و می‌توانید به گردن خود کمی فضا بدهید. رنگ روشن آن هم می‌تواند گزینهٔ مناسبی باشد.

blouse-6
۷. بولیزهای John Smedley

این بولیزها در دستهٔ کلاسیک قرار می‌گیرند و می‌تواند جزو انتخاب‌های اول شما باشد. این بولیزهای یقه اسکی ابریشمی استایل شما را کاملاً کلاسیک و جذاب می‌کند.

blouse-7
۸. بولیزهای یقه اسکی مانگو

بولیزهای یقه اسکی مانگو با یقهٔ نسبتاً نازک و لطیف خود می‌تواند گزینهٔ مناسبی برای پوشیدن آن زیر کت و شلوار خاکستری باشد. برای قرارهای رسمی می‌توانید آن را با شلوار پارچه‌ای بپوشید.
 

۹. بولیزهای یقه اسکی Sunspel Jacquard

این بولیزها در دستهٔ مدرن قرار می‌گیرند و می‌تواند از جمله انتخاب‌های بی‌نظیر شما برای روزهای سرد زمستانی باشد. ترکیب پشمی آن و جنس لطیف آن می‌تواند استایل شما را فوق العاده کند.

blouse-9
۱۰ بولیزهای پولو Uniqlo

محصولات Uniqlo فقط به تی‌شرت‌هایش ختم نمی‌شود و بولیزهای ۱۰۰٪ پشم آن نیز از دیگر محصولات خوب این شرکت داشت.  رنگ‌های سفید، قرمز و قهوه‌ای تیرهٔ آن از جمله پیشنهادهای ما برای شما می‌باشد.
 
این مطلبی که ترجمه کرده‌ام در سایت بایکس منتشر شده است.