در شبکه اجتماعی توییتر در عین حال که محدودیت ۱۴۰ کاراکتری را تجربه میکنید، میتوان مطالب و توییترهای جذاب و پر مخاطب بسیاری را تولید کرد. در یک سال اخیر این شبکه تغییرات بسیاری را بر روی سیستم توییتها اعمال کرده است اما هیچگاه محدودیت ۱۴۰ کاراکتری محتوا از بین نرفته است. اما مهم استفاده از این محدودیت و خلق توییتهای پر مخاطب و جذاب است.
با تحلیل و تحقیق بسیاری که سرویس Buffer انجام داده است به نتایج زیر دست یافته است و از طریق آن ۵ راهکار کلیدی به منظور داشتن توییتهای پر مخاطب را به ما آموزش میدهد.
این مطلبی که ترجمه کردم در سایت تروبا منتشر شده.