گاهی اوقات با یک تغییر کوچک در پوشش خود می‌توانید خود را لاغرتر نشان دهید. برای مثال می‌توانید شلوار بلند بخرید تا بتوانید با کفش پاشنه‌بلند آن را بپوشید و قد خود را بلندتر نشان دهید و کمی هم لاغرتر به نظر بیایید.
حالا در اینجا می‌خواهیم به ۹ ترفند برای لاغرتر نشان دادن خود اشاره کنیم.

۱. از گن جدید استفاده کنید.

استفاده از گن‌ها می‌تواند اندام شما را دگرگون کند. گن‌هایی که حالت پیراهن دارند، اندام شما را همانند یک خط صاف لاغر می‌کند.

۲. لباس‌های یک رنگ بپوشید.

شاید این موضوع را از قبل می‌دانستید که اگر از سر تا نوک پا لباس یک رنگ مشکی بپوشید، لاغرتر به نظر می‌آیید؛ ولی این ترفند برای همهٔ رنگ‌ها صدق می‌کند. حتی اگر سرتاپا سفید بپوشید هم لاغرتر دیده می‌شوید.

۳. شلوارهای از بالا گشاد.

این تصور بسیار غلط است که شلوارهای بلند و شل جذاب هستند. درواقع آن‌ها از جذابیت شما و به‌خصوص خانم‌هایی که اضافه‌وزن دارند، کم می‌کنند. به‌جای آن شلوارهای محکمی انتخاب کنید که از باسن به بعد راسته هستند؛ جذب نیستند و بسیار هم جذاب هستند.

۴. در قسمت بزرگ بدن خود، رنگ تیره بپوشید.

اگر باسن بزرگی دارید سعی کنید شلوارهای مشکی و یا جین‌های تیره با تاپ طرح‌دار بپوشید. اگر بالاتنه‌ای بزرگ دارید یک کت مشکی با شلوار روشن بپوشید. سعی کنید قسمت‌های بزرگ بدن خود را با رنگ تیره پوشش دهید و با پوشیدن رنگ‌های روشن و یا مدل‌های طرح‌دار بر قسمت‌های لاغرتر بدن خود بیشتر تأکید کنید.

۵. کفش پاشنه‌دار بپوشید.

هرچقدر بلندتر باشید، لاغرتر به نظر خواهید آمد. پس سعی کنید با پوشیدن کفش پاشنه‌دار چند سانتی‌متر به قد خود اضافه کنید. ترجیح ما بیشتر کفش‌های لژدار است که بسیار راحت و شیک هستند.

۶. شلوار جین جیب‌دار بپوشید.

بدترین کاری که می‌توانید برای باسن‌های بزرگ بکنید، انتخاب شلوارهایی بدون جیب پشت است. شلوارهای جیب‌دار انتخاب کنید تا شما را لاغرتر نشان دهد.

۷. زیورآلات را نزدیک صورت خود استفاده کنید.

سعی کنید با استفاده از گوشواره‌ها و گردنبندها توجه دیگران را به سمت صورت خود را ببرید. گوشوارها و گردنبندهایی که ظاهری بلند و خطی شکل دارند، می‌توانند بهترین انتخاب شما باشند.

۸. طرح درست را انتخاب کنید.

یک طرح اشتباه می‌تواند شما را بزرگ‌تر نشان دهد؛ طرح‌های خال‌خالی، خطوط افقی ضخیم و طرح‌های گل‌دار بزرگ. یک طرح مناسب و درست به شما بلندی بصری می‌دهد، مثل خطوط عمودی؛ و یا با استفاده از طرح‌های گل‌دار کوچک، آن قسمت از بدن خود را کوچک نشان دهید.

۹. از آرایش برای لاغرتر نشان دادن صورت خود استفاده کنید.

چانه‌های ما با افزایش سن، بزرگ‌تر می‌شوند. از کرم پودر یا پنکیک تیره‌تر از پوست خود استفاده کنید. از آن زیر چانه‌های خود استفاده کنید که آن قسمت را کوچک‌تر نشان دهید. می‌توانید از پودرهای برنز استفاده کنید. این کار را خیلی آرام و بدون استفاده از برس انجام دهید.
این مطلبی که ترجمه کرده‌ام در سایت بایکس منتشر شده است.