نسخه‌ی جدید اینستاگرام برای گوشی‌های آی‌ فون و اندروید به تازگی منتشر شد که شامل ویژگی‌های جدیدی برای ویرایش تصاویر است. فیلترهای معروف اینستاگرام مرتب در حال پیشرفت هستند و سعی دارند به هدف خود یعنی ویرایش تصویر فقط با یک کلیک قبل از به اشتراک گذاشتن، دست یابند. آپدیت جدید این اپلیکیشن بهترین نسخه در نوع خودش بوده است.
هنوز این بحث ادامه دارد که اینستاگرام باعث شده تمام کارهای خوب و خلاقیت‌هایی که گوشی‌های هوشمند برای بهبود وضع عکاسی خود انجام می‌دهند، چه نرم افزاری چه سخت افزاری، خیلی به چشم نیایند. همچنین مورد دیگه‌ای که وجود دارد این است که تصاویر اینستاگرامی باید مربع شکل باشند که همین امر باعث می‌شود تصویر اصلی خراب شود.

حالا زمان آن فرا رسیده که این شرکت یک قدم جلوتر رفته و تنظمات  ویرایش تصاویر خود را بهبود بخشد.
در این نسخه‌ی جدید علاوه بر فیلترهایی که برای عکس خود انتخاب می‌کردید می‌توانید به صورت جداگانه ویژگی‌هایی از تصویر خود را نیز تغییر بدهید. این ویژگی‌های جدید برای ویرایش تصویر عبارت اند از vignette ،shadows ،highlight ،saturation ،warmth contrast ،brightness و sharpen.
آپدیت اینستاگرام
کاربران خیلی زودتر از این‌ها به این تنظیمات تصاویر احتیاج داشتند و آپدیت جدید این برنامه‌‌ی محبوب بیشتر بر روی این نیاز کاربران تمرکز کرده است.

شما می‌توانید این نسخه‌ی جدید اینستگرام را هم برای iOS  و هم برای اندروید از اپ استور و پلی استور دانلود کنید یا از لینک زیر جهت دانلود استفاده کنید.
دانلود اینستاگرام برای آی‌فون / اندروید
 
مطلبی که ترجمه کردم در سایت پارسیش منتشر شده.