شاید شما با حساب‌های متفاوتی از مد و فشن در اینستاگرام آشنا باشید و آن‌ها را دنبال کنید. اما در مورد جواهرات ممکن است اطلاعات شما به اندازه‌ی کافی نباشد.
امروز می‌خواهیم به ۱۰ حساب شیک و زیبای اینستاگرام اشاره کنیم که دنبال کردن آن‌ها باید جزء اولویت‌های شما باشد. این حساب‌ها اطلاعات کافی را در مورد جواهرات محبوب سال به شما می‌گویند.

Vjewellery

آخرین اخبار طرح‌های برتر تابستان و پاییز را در صفحه‌ی لندنی vjewellery دنبال کنید. دارندگان این صفحه می‌دانند چگونه از زرق و برق جواهرات برای جذب کاربران استفاده کنند. زیبایی مدل‌های آن‌ها، شما را مجبور به دیدن سایر عکس‌های‌شان می‌کند.
Insta-2

Nanfusco

آیا از انواع جواهرات دست‌ساز لذت می‌برید؟ پس به حساب اینستاگرام nanfusco سری بزنید و از الگوهای ساخته شده توسط آنها پیروی کنید. نکته‌ی جالب این صفحه این است که تمام مدل‌هایی که در این صفحه ارایه می‌شود برای همه‌ی گروه‌ها و سن‌ها و حتی موقعیت‌های مختلف، مناسب است.
Insta-3

Maven Collection

طرهای تک و زیبا که از درخشش خاصی برخوردار است، از ویژگی‌های جواهرات این صفحه است. مدل‌های آن‌ها می‌تواند پایه و اساس استایل شما باشد.
Insta-4

Thebeadedsparrow

شعار آن‌ها انتخاب شادی است. جواهرات‌شان تک و زیبا هستند و مدت‌های زیادی است که در اینستاگرام کاربران را به سمت خود جذب می‌کنند.

Insta-5
BOTICA

اگر به طلا علاقه‌مند هستید، شاید این حساب اینستاگرام مورد توجه شما قرار بگیرد. جواهرات طلای آن جزو محبوب‌ترین‌های تابستان ۲۰۱۵ بودند.
Insta-6

MRS_PEPPERSWEET

جواهرات دست‌ساز MRS_PEPPERSWEET شاید برای فروش نباشند، اما می‌توانند الهام‌بخش استایلی خوب برای شما باشند. جواهرات این حساب اینستاگرامی طرافداران زیادی در سراسر دنیا دارد.
Insta-7

Erica Weiner

Erica Weiner در عکس گرفتن از جواهرات استعداد خاصی دارد و حساب اینستاگرامیش هم بسیار محبوب است و مجموعه‌ای از بهترین مدل‌های جواهر را جمع‌آوری کرده است.
Insta-8

Tacoriofficial

بهترین جواهرات تابستانی را می‌توانید در حساب اینستاگرامی tacoriofficial بیابید. زیورآلات و جواهرات خاصی که در درخشش آفتاب تابستانی جلوه‌ی فوق العاده‌ای را پیدا می‌کنند.
Insta-9

LULU frost frost

در حساب اینستاگرامی LULU  می‌توانید مجموعه‌ای از جواهرات درخشان و جذاب را مشاهده کنید.
Insta-10

MartinKatzjewels

فرش قرمزی‌ها بسیاری از مدل‌های این حساب اینستاگرامی را استفاده کرده‌اند. این جواهرات از محبوبیت زیادی برخوردارند و جذابیت و درخشندگی آن‌ها بی‌نظیر است.
این مطلبی که ترجمه کرده‌ام در سایت بایکس منتشر شده است.