اگر می‌خواهید همیشه در عرصهٔ مد و فشن باقی بمانید و با دیگران رقابت کنید، بهتر است اول به موارد پایه و اساسی این حوزه توجه کنید. شاید در حوزهٔ فشن به یک سری از موارد کمتر پرداخته شده است که باید توجه بیشتری به آن‌ها داشته باشیم. حالا در اینجا می‌خواهیم به سه مورد از ملزومات حوزهٔ فشن اشاره کنیم که شاید توجه کمتری به آن‌ها می‌شوند؛ می‌خواهیم روش استفاده و پوشیدن آن‌ها را نیز بگوییم.
Fashion-1

پیراهن‌های کلاسیک پولو

شاید این پیراهن‌ها خیلی در انتخاب‌های ما نقشی نداشته باشند، اما دلیلی وجود دارد که این پیراهن‌ها همیشه در حوزهٔ فشن نقش آفرینی می‌کنند. یکی از دلایل محبوبیت آن‌ها این است که برای همهٔ موقعیت‌ها و شرایط مورد استفاده قرار می‌گیرند و در واقع خاصیت تطبیق پذیری دارند. در هر موقعیت و با هر لباسی و با هر استایلی چه رسمی و چه اسپرت می‌توانید از این پیراهن‌ها استفاده کنید. همچنین تنوع مدل‌های آن بسیار زیاد است. با توجه به حجم بالای مدل‌های آن می‌توانید هیشه استایلی متفاوت داشته باشید.
وقتی صحبت از پولوها می‌شود همیشه ساده‌ها بهترین‌ها هستند. با این حال اگر تصمیم گرفتید از رنگ‌های تند و شارپ هم استفاده کنید، بقیهٔ لباس‌های خود را از رنگ‌های خنثی انتخاب کنید و اجازه دهید پیراهن شما بیشتر به چشم بیاید. تا زمانی که انتخاب درستی داشته باشید، این پیراهن‌ها بهترین لباس برای شما هستند و چه در مهمانی‌ها و چه در یک آخر هفتهٔ خودمانی می‌توانند جزو بهترین انتخاب‌های شما باشند.
 
Fashion-2

جوراب‌ها

با این که استفادهٔ ما از جوراب‌ها زیاد است و تقریباً هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنیم، ولی توجه زیادی به آن‌ها نمی‌کنیم. بسیاری از مردان قدرت یک جفت جوراب مناسب و خوب را دست کم می‌گیرند و فرصت داشتن یک استایل قابل توجه را از دست می‌دهند. از طرفی همیشه گفته شده است که مردم به اولین چیزی که در افراد توجه می‌کنند، کفش‌هایشان است. پس باید بیشتر به پاهای خود توجه کنید.
رنگ‌های خسته کنندهٔ مشکی و سفید را فراموش کنید. چرا به سراغ رنگ‌های بولد و جوراب‌های طرح‌دار نرویم؟ قانون کلی این است که جوراب‌های خود را با شلوارتان ست کنید نه با کفش‌هایتان.
 
Fashion-3

ساعت

ساعت‌ها هم جزو مهم‌ترین قسمت‌های استایل شما هستند ولی در بسیاری از مواقع انتخاب آن‌ها کاری بسیار سخت می‌شود. وقتی ساعت مناسبی را با لباس‌های خود ست می‌کنید، می‌توانید استایل خوبی را به خود ببخشید. فرقی نمی‌کند که ساعت چرمی باشد و یا فلزی، یک ساعت خوب می‌تواند تأثیر زیادی بر روی استایل شما داشته باشد.
وقتی صحصبت از فشن و مد می‌شود، نباید فقط به موارد اصلی توجه کرد. اگر انتخاب‌های خوبی داشته باشید می‌توانید بهترین استایل‌ها را برای خود رقم بزنید.
این مطلبی که ترجمه کرده‌ام در سایت بایکس منتشر شده است.