استفاده از زیورآلات برای تکمیل استایل و تیپتان واجب است و همانند چاشنی برای غذا عمل می‌کند. می‌تواند تیپتان را خراب کند و یا آن را فوق العاده کند. انتخاب نوع خاصی از زیورآلات می‌تواند به شخصیت شما ربط پیدا کند و پشت هر انتخاب شما دلیلی وجود دارد.
در اینجا می‌خواهیم بگوییم انتخاب هر کدام از آن‌ها به چه دلیل است.
بدون انگشتر دیده نشده‌اید

شما فردی با اعتماد به نفس و وسواسی هستید. به جزئیات نوجه زیادی دارید. سیستم خاص خود را دارید و همه چیز را بر اساس همان سیستم می‌بینید؛ مثلاً کدام انگشتر به کدام انگشت بیشتر می‌آید. همین موضوع بیان گر شخصیت قاطع و بی پروای شماست.
به کیف‌های سایز بزرگ علاقهٔ بسیار دارید

اگر به کیف‌های بزرگ علاقه دارید و همه جا به آن‌ّها دیده شده‌اید یعنی دختری هستید که همیشه و در همه جا آماده همه چیز است. شاید کل اتاقتان را در کیفتان جای دهید و دوستانتان همیشه سر همین موضوع سر شما غر بزنند. اما چیزی که نمی‌دانند این است که همهٔ این وسایل شاید روزی و در جایی یه کمک به شما بیاید. همهٔ این‌ها یعنی شما کاربردی فکر می‌کنید.
بدون عینک آقتابی بیرون نمی‌روید

شما فردی مرموز هستید. اگر به عینک‌های wayfarer علاقه دارید در واقع فردی کلاسیک و سنتی هستید و به چیزهای کلاسیک اعتقاد دارید. اگر به سمت عینک‌های گربه‌ای و بزرگ سایز می‌روید به ریسک کردن علاقه دارید و دوست دارید چیزهای جدید را امتحان کنید.
دستبند و النگو واجبات استایل شماست

اگر همیشه از النگو و دستبند استفاده می‌کنید یعنی فردی پرحرف هستید و دوست دارید با کمک دستانتان مکالمهٔ خود را پیش ببرید. در واقع بدون حرکات دست نمی‌توانید موضوعی را تعریف کنید. شاید حرف‌های شما جذاب نباشد ولی قطعاً دستانتان این طور است.
گوشواره‌ها و آویزهای گردن برای‌تان مهم‌اند
زمانی که صحبت از فشن می‌شود، شما فردی نترس هستید. از زیوآلاتی استفاده می‌کنید که بولد هستند و به چشم می‌آیند. در واقع می‌خواهید که نگاه‌ها به روی شما باشد.
هیچ گاه بدون کیف دستی‌تان نیستید

شما فردی هستید که مستقیماً سر اصل مطلب می‌روید. منضبط هستید و حواستان جمع است. از ساک و چمدان و چیزهایی که شما را سنگین می‌کند خوشتان نمی‌آید که همین موضوع نشان می‌دهد شما فردی هستید که انتخاب می‌کنید با چه کسی معاشرت کنید. لازم نیست دنیا را با خود حمل کنید و چرا که می‌دانید دقیقاً به چه چیز احتیاج دارید.
همیشه گردنبند ظریف استفاده می‌کنید
شما رفتاری مینیمالیستی و جالبی دارید. بدون ادا و اطوار حرف‌هایتان را می‌زنید و استایل شما مورد پسند عکاسان خیابانی است.
همیشه از قاب‌های موبایل تک استفاده می‌کنید
شما دختری اهل کلیک، تکست و حرف زدن هستید. عاشق این هستید که متفاوت از دیگران باشید. شما به موبایل اعتیاد دارید!
حالا شما کدام یک از شخصیت‌های بالا را دارید؟
 
مطلبی که ترجمه کردم در سایت بایکس منتشر شده.