کت و شلوار طوسی از آن دست از لباس‌هایی است که باید در کمد هر مرد خوش پوشی باشد. یکی از مزیت‌های کت و شلوار طوسی این است که می‌‌توانید در بیشتر مهمانی‌ها و مجالس  آن را به تن کنید. با اینکه رنگ طوسی بیشتر تم تابستانی دارد، اما برای ماه‌های زمستانی هم گزینه‌ی مناسبی است. طوسی تیره برای مراسم‌های رسمی‌ مناسب‌‌تر است.
اما چیزی که در این مطلب بیشتر به آن می‌پردازیم، پیراهن‌ و کراواتی‌هایی است که با کت و شلوار طوسی ست خوبی می‌شوند.

پیراهن‌هایی که با کت و شلوار طوسی ست می‌شوند

وقتی کت و شلوار می‌پوشید، مهم است که پیراهنی مناسب با آن انتخاب کنید. خوشبختانه رنگ طوسی با بیشترِ طیف‌ رنگی ست می‌شود. پس برای ست کردن کت و شلوار طوسی‌ خیلی به مشکل بر نخواهید خورد. در اینجا ما هم پیشنهاداتی برای ست کردن پیراهن با کت و شلوار طوسی‌ ارائه می‌کنیم.
 
کت و شلوار طوسی با پیراهن مشکی

کت و شلوار طوسی با پیراهن مشکی

پیراهن مشکی یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما برای ست کردن با کت شوار طوسی است. این رنگ پیراهن در زمستان جلوه ویژه‌ای به شما می‌بخشد. برای مجالس رسمی و جلسه‌های کاری، استفاده از پیراهن مشکی بهترین انتخاب است، چرا که جلب توجه نمی‌کند و عاملی برای حواس پرتی دیگران نمی‌شود.
 
کت و شلوار طوسی با پیراهن آبی

کت و شلوار طوسی با پیراهن آبی

برای روزهای تابستانی پیراهن آبی کمرنگ گزینه‌ی بسیار مناسبی است. از آنجایی که در رنگ طوسی رگه‌هایی از رنگ آبی هم وجود دارد، بنابراین پیراهن آبی  و کت و شلوار طوسی ترکیب خیلی خوبی را می‌سازند. پیشنهاد ما پیراهن سورمه‌ای است که همراه با کت و شلوار طوسی ظاهر شما را فوق العاده جذاب می‌‌کند.
 
کت و شلوار طوسی با پیراهن سفید

کت و شلوار طوسی با پیراهن سفید

پیراهن سفید با هر طیف رنگ طوسی، مخصوصاً رنگ طوسی روشن و ملایم ست می‌شود. اگر از کفش‌ قهوه‌ای رنگ هم استفاده کنید، تیپ و استایلی جوان پسند خواهید داشت. اکسسوری‌های شما در این استایل حرف زیادی برای گفتن دارند. پیشنهاد می‌کنیم از پوشت، دکمه سر دست، گیره کراوات، عینک آفتابی و کلاه استفاده کنید. رنگ بفش برای کت و شلوار طوسی بسیار چشم نواز خواهد بود، با این حال نقره‌ای نیز با طوسی ست خوبی خواهد شد.
 

کراوت‌هایی که با کت و شلوار طوسی ست می‌شوند

در هنگام انتخاب کراوات بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • رنگ
  • تناژ
  • طرح

اما برای ست کردن کراوات با کت و شلوار طوسی بهتر است به پیشنهادهای ما توجه کنید:
 
کت و شلوار طوسی با کراوات بنفش

کت و شلوار طوسی با کراوات بنفش

بنفش سنبل خلاقیت است و در عین حال که آرامش بخش است، حس قدرت هم القا می‌کند. این روزها رنگ بفش در محیط‌های رسمی و کاری هم پذیرفته شده است و به نوعی نشانه‌ی اعتماد به نفس است.
 
کت و شلوار طوسی و کراوات آبی

کت و شلوار طوسی و کراوات آبی

می‌توانید کت و شلوار طوسی خود را با با پیراهن آبی و کراوات آبی تیره ست کنید. همچنین کراوات آبی با پیراهن سفید ست خوبی می‌شود و می‌توانید تیپ تابستانی خوبی داشته باشید. همانند رنگ بنفش، رنگ آبی نیز بیانگر اطمینان، ذکاوت و اعتماد به نفس است. پس اگر می‌خواهید تاثیر خوبی بر روی دیگران داشته باشید، شاید این ست لباس بتواند کمک زیادی به شما بکند.
 
کت و شلوار طوسی و کراوات قرمز

کت و شلوار طوسی و کراوات قرمز

با اینکه قرمز خیلی با آبی و بنفش هماهنگی ندارد، اما با مشکی و سفید ترکیب خوبی می‌شود. این رنگ بیانگر قدرت، لذت و حس رهبری است.
 
everything-you-should-know-about-grey-suit---7

کت و شلوار طوسی و کراوات مشکی

اگر برای یک جلسه‌ی کاری آماده می‌شوید، شاید یکی از بهترین و مناسب‌ترین تیپ‌ها، کت و شلوار طوسی با پیراهن سفید و کراوات مشکی است. این تیپ هم هوشمندانه است و هم برای کسی که همیشه از کت و شلوار مشکی استفاده می‌کند، می‌تواند تغییر خوبی باشد. اگر می‌خواهید بیشتر حس شجاعت ایجاد کنید، می‌توانید از کراوات‌های طرح‌دار استفاده کنید.
کت و شلوارهای طوسی هیچ وقت قدیمی نمی‌شود و تقریباً همه چیز با آن ست می‌شود. پس بهتر است در اولین فرصت یک دست کت و شلوار طوسی را به کمد لباس لباس خود اضافه کنید.
 
این مطلب در سایت هاکوپیان منتشر شده.