هرچند که فصل پاییز همراه با سرما و سردی و پوشیدن لباس‌های کلفت و ضخیم همراه است، اما نمی‌توان از پوشیدن دامن‌های کوتاه در این فصل چشم‌پوشی کرد. شاید ست کردن یک دامن کوتاه زنانه زیبا با یک دست لباس خوب و خوشگل می‌تواند فصل پاییز را شیک‌تر و باکلاس‌تر از همیشه باشد.

پوشیدن دامن برای رویدادهای دورهمی، رسمی، نیمه رسمی و خلاصه هر رویدادی که در فصل پاییز پیش روی دارید می‌توانید نقش دامن‌های کوتاه را در نظر بگیرید و از آن استفاده کنید. استایل و سبک‌های متفاوتی را می‌توانید در انتخاب دامن در نظر بگیرید. از دامن‌های مشکی و کوتاه تا دامن‌های رنگی و گلدار برای فصل پاییز. چیزی که در این میان مهم است، نقش ترکیب رنگی است که شما برای ست کردن از آن استفاده می‌کنید. در ادامه به تعدادی از ترکیب‌هایی که می‌توانید از آن برای ست کردن دامن با سایر لباس‌های موجود از آن استفاده کنید را بررسی می‌کنیم.

در این ترکیب رنگی، یک دامن گلدار با یک پیراهن سفید می‌تواند ترکیبی نیمه رسمی و دوست‌داشتنی بسازید. برای تکمیل کردن این ست هم می‌توانید از یک ژاکت جین، کفش پاشنه‌بلند و اکسسوری‌های مناسبی بهره ببرید.

یک دامن چرم مشکی، یقه اسکی مشک با یک کت قهوه‌ای می‌تواند یک انتخاب پاییزی مناسب برای شما باشد. همچنین صندل مشکی، کیف چرم و اکسسوری‌های مناسب را هم فراموش نکنید.

این ترکیب‌رنگی کمی تابستانه و شاد است که محوریت آن هم روی رنگ آبی قرار گرفته است؛ اما به هرحال می‌توان از آن در فصل پاییز هم استفاده کرد و زیبا و شادتر به نظر برسید.

یک دامن شاد و چارخانه زیبا برای فصل پاییز در این ست انتخاب شده است. ترکیبی که می‌توانید از آن با یک کت چرمی و یک پیراهن سفید هم استفاده کنید و خوشتیپ باشید.

باز هم آبی ولی این بار دامن گشا است. تیپی که می‌توانید به راحتی برای دختران جوان آن را انتخاب کنید و در عین حالی که شیک به نظر می‌رسید، خاص و زیبا هم باشید.

این هم یک ست لباس برای افرادی که دوست دارند در میهمانی خاص به نظر برسند و این کار را هم با انتخاب یک دامن طرح‌دار انجام می‌دهند.

دامن سرمه‌ای، ژاکت آبی ورزشی و تیپی نیمه اسپرت برای روزها و برنامه‌های دورهمی دخترانه می‌تواند انتخابی هوشمندانه و خوب باشد.

یک تیپ اسپرت خاص با ترکیب رنگ‌های سیاه و سفید. به راحتی می‌توانید با ترکیب رنگ‌های سیاه و سفید به صورت راه‌راه، خال‌خالی یا به هر شکل دیگری از این ست و این تیپ بهره ببرید.

یک تیپ جین و راحت و اسپرت با دامن و ژاکت جین، اکسسوری‌های مناسب و رنگ‌های ساده و شاد.

آبی و صورتی و دخترانه یک ترکیب رنگی شاد، زیبا و در عین حال مناسب برای دختران جوان و شاد.

مطلبی که ترجمه کردم در سایت بایکس منتشر شده.