کیف‌ها هم پای به دنیای آقایان گذاشته‌اند و با تنوعی بی‌نظیر، دنیای هیجان‌انگیزی خلق کرده‌اند. این روزها بزرگ‌ترین طراحان دنیا سعی بر آن دارند که هر شش ماه یکبار تمامی دانش خود را از سر بنویسند تا آن چه را که آقایان می‌خواهند، ارائه دهند. اگر شما هم به دنیای کیف‌ها علاقه‌مند هستید و یا شغل شما به گونه‌ای است که استفاده زیادی از کیف می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه فرمایید.

کیف مردانه

کوله پشتی

در سال‌های اخیر کوله پشتی‌های لاکچری در قالبی منحصر به فرد توانسته‌اند جایگاه خود را در استایل‌های کلاسیک و رسمی، محکم کنند و علاوه بر کاربردی بودن، متفاوت هم باشند. کیف‌های براق ساخته شده از چرم مشکی، توانسته‌اند تعادلی بین کاربردی بودن و لاکچری بودن ایجاد کنند. این کیف‌ها امروزه هواداران زیادی دارند، اما مدلی را انتخاب کنید که با سن و سال شما بیشتر همخوانی داشته باشد.

کیف مردانه

ساک‌ دستی

ساک‌های دستی با سبک و سیاقی متفاوت، توانسته‌اند نظر خاص پسندان را هم جلب کنند. با بازطرحی این ساک‌ها سعی بر آن شده که از یک کیف ساده به یک کیف زیبا با طراحی بدیع تبدیل شوند. ماهیت ساک‌های دستی به گونه‌ای است که بیشتر کاربردی بودن مدنظر قرار می‌گیرد. طراحی این ساک‌ها به نوعی است که تا مدت‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، بدون اینکه از مد بیافتند. جنس کیف‌ها چرم یا پنبه مقاوم است که در برابر ساییدگی و پارگی مقاوم هستند. این کیف‌ها هم برای مسافرت‌های کوتاه مدت و هم برای حمل و نقل وسایلی همچون لپ تاپ مناسب هستند.

 کیف سامسونت هاکوپیان

کیف سامسونت‌

کیف‌های سامسونت چرمی با تلفیق منحصر به فرد سنت و مدرنیته، می‌تواند ظاهری شکیل و با وقار را به شما هدیه ‌دهد. با توجه به چرمی بودن این کیف‌ها، تولید کنندگان سعی کرده‌اند بیشتر به راحتی کیف توجه کنند و در عین حال استایل شیک و با وقاری به کارمندان هدیه دهند. در واقع سامسونت از اجزای مهم کمد لباس آقایان محسوب می‌شود. کیف‌های شکیلی که از آن صحبت می‌کنیم، در رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی و با طرح‌های ساده و ماسه‌ای می‌تواند جلوه‌ بی‌نظیری به شما بدهد. بیشتر این کیف‌ها برای حمل لپ تاپ هم مناسب هستند و با داشتن جیب‌های متفاوت می‌توان وسایل کوچک و ضروری را در آن جاسازی کرد.
کیف مردانه

کیف‌های دستی

کیف‌های دستی با بیانی تازه، به جریان‌های اصلی مد آقایان در سال ۲۰۱۷ تبدیل شده‌اند. اندازه این کیف‌‌ها از کاغذ A4  بزرگ‌تر است و با داشتن چندین زیپ برای حمل اسناد و مدارک بسیار مناسب هستند. به دلیل باریک بودن آن‌ها، به استایل کلاسیک شما توازن و هارمونی خاصی می‌بخشد و طراحی کلاسیک این کیف، شخصیت رسمی خاصی را به شما هدیه می‌دهد.