فصل تابستان فصل صندل‌هاست. این نوع از کفش‌ها همیشه چالش برانگیز بودند و ممکن است شما را به بد تیپ‌ترین فرد ممکن هم تبدیل کنند؛ اما راهنمایی‌های زیر به شما کمک می‌کند تا زمانی که هوا گرم است بتوانید از صندل‌هایتان استفاده کنید و تیپ مناسبی هم داشته باشید. پس بهتر است مطلب زیر را بخوانید.

۱. با کت و شلوار

صندل با کت و شلوار می‌تواند در فصل تابستان بسیار کارآمد باشد. این نوع استایل مناسب مجالس رسمی و مهمانی‌های مجلل نیست ولی برای مراسم خودمانی می‌تواند تیپ شما را تک و فوق‌العاده کند.
کلید اصلی این کار زیورآلات و اکسسوری‌های شماست. اگر همراه با صندل‌ها کروات بزنید دقیقاً شبیه «پدر» ها می‌شوید. پیراهن یا تی‌شرت زیر کتتان را جوری انتخاب کنید که به استایل صندل شما بیاید.

۲. صندل‌های لاانگشتی

صندل‌های لا انگشتی گزینهٔ خیلی خوبی برای گرمای تابستان هستند. سعی کنید با این صندل‌ها شلوارهای اسلیم یا همان شلوارهای جذب مناسب اندامتان بپوشید تا صندل شما خیلی نادیده گرفته نشود.

۳. ورزشی

در واقع صندل‌ها خیلی ورزشی نیستند ولی این بدین معنا نیست که نمی‌توانیم با لباس ورزشی خود آن‌ها را بپوشیم. مدل‌های زیادی در بازار هست ولی می‌توانیم بگوییم صندل‌های تمام چرم با لباس‌های ورزشی بیشتر هماهنگی دارند.

۴. با شلوارک

اگر می‌خواهید صندل را با شلوارک بپوشید بهتر است رنگ آن را با شلوارکتان ست کنید. بهتر است تی‌شرت یا پیراهنتان هم طرح دار باشد. این گونه از لب ساحل می‌توانید بدون تعویض لباس به رستوران یا کافه بروید.

۵. با جین تنگ

اگر مدل‌های بالا مورد پسند شما نبود پس می‌توانید صندل را با آن چه که در کمد خود دارید بپوشید؛ یک جین اسلیم یا تنگ. پیراهن مشکی یا سفید گزینهٔ مناسبی برای بالا تنهٔ شماست.
می‌توانید برای کامل کردن تیپ خود و تأثیر گذاری بیشتر از عینک ریبن استفاده کنید.
 
مطلبی که ترجمه کردم در سایت بایکس منتشر شده.