این روزها لباس‌های بلند برای آقایان بیشتر رواج یافته است و برای هر بودجه و سلیقه‌ای موجود است؛ اما شاید تازه بودن این نوع استایل باعث شود در انتخاب لباس‌ها کمی به مشکل برخورد کنید. در اینجا می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا استایل خوبی با لباس‌های بلند خود داشته باشید.

تی‌شرت‌های بلند

با تی‌شرت‌های بلند می‌توان راحت‌تر استایل خوبی را درست کرد. بهتر است از شلوارهای اسلیم یا تنگ و شلوارهای جین استفاده کنید که می‌تواند تضاد خوبی با بالاتنهٔ شما ایجاد کند. این استایل با شلوارهای آزادتر هم کارساز است. می‌توان از کفش‌های اسپورت تک‌رنگ برای استایل خود استفاده کنید.

ژاکت‌های بلند

این نوع ژاکت می‌تواند گزینهٔ خوبی باشد تا در کمد شما قرار بگیرد، حتی اگر فصل مناسب آن نباشد.
برخلاف تی‌شرت‌ها که حالتی گوشه‌دار و برشی منظم دارند، این ژاکت‌ها باید برشی نامنظم و حالتی رها و آزاد داشته باشند. بهتر است که لباس‌های دیگرتان خیلی آزاد نباشند تا استایل شیک شما حفظ شود.

پیراهن‌های بلند

ازجمله لباس‌هایی که می‌توان برای این نوع استایل استفاده کرد پیراهن‌های بلند است و شاید خبر خوبی برای کسانی که باشد که به پیراهن‌های آزاد عادت دارند.
این پیراهن‌ها باید برش‌های مرتبی داشته باشند و تا یک‌سوم ران شما را بپوشاند. برای این‌که لباستان بیشتر به چشم بیاید و تأثیر بیشتری داشته باشد بهتر است از شلوارهای تنگ استفاده کنید.

کاپشن‌های خلبانی بلند

اگر می‌خواهید استایلی جدید را در فصل‌های سرد سال امتحان کنید، بهتر است از کاپشن‌های بلند استفاده کنید. می‌توانیم به شما تضمین دهیم که با پوشیدن این کاپشن‌ها استایلی متفاوت از دیگران خواهید داشت.
بهتر است از رنگ‌های خنثی مثل خاکستری، زیتونی و آبی تیره استفاده کنید و مطمئن شوید که به لباس‌هایی که در کمدتان دارید هم‌خوانی داشته باشد.
این نوع کاپشن‌ها می‌تواند پوشش بهتری در روزهای سرد زمستان باشد و جایگزین مناسبی برای کت‌ها و بارانی‌هایتان باشد.

تی‌شرت‌های بلند آستین‌حلقه‌ای

این لباس‌ها فوق‌العاده راحت و مناسب مناطق گرم و روزهای داغ تابستانی هستند و استایل شما را جذاب می‌کند.
با این نوع لباس نباید تیپ و استایلی اتوکشیده داشت، در عوض باید لباس‌هایی راحت‌تر را انتخاب کنید. سعی کنید از شلوار و کفش اسپورت استفاده کنید.
 
مطلبی که ترجمه کردم در سایت بایکس منتشر شده.