کاپشن‌ های چرم جزو دسته‌ی کلاسیک‌ها محسوب می‌شوند و می‌دانیم که خیلی راحت با شلوار مشکی و جین ست می‌شوند. اما این کاپشن‌ها را می‌توان با لباس‌های دیگر هم ست کرد. در اینجا می‌خواهیم چند ایده‌ی عالی برای ست کردن کاپشن‌های چرم به شما بگوییم.

چطور کاپشن مناسب چرم انتخاب کنیم و بپوشیم؟

۱. کاپشن چرم با مروارید

خانم‌ها لازم نیست همیشه مروارید‌ها را با پیراهن‌های مشکی پوشید. می‌توانید با یک کاپشن چرم و تی‌شرت سفید و شلوار مشکی یا جین، از مرواریدهای خود استفاده کنید. ترکیب جذابی از تیپ مردانه و زنانه!

۲. با تی‌شرت‌های راکر

می‌توانید کاپشن چرم خود را با تی‌شرت‌های راکر و یک شلوار جین بپوشید و تیپ خود را تکمیل کنید.

۳. با پیراهن‌های راه راه

پیراهن‌های راه راه یک خاصیت خیلی خوب دارند و آن‌ هم ست شدن راحت با کاپشن‌های چرم است. با انداختن شال دور گردن، استایل‌تان کامل می‌شود.

۴. با دامن‌ بلند

می‌توانید از کاپشن چرم در مراسم‌ها و مهمانی‌های رسمی نیز استفاده کنید. یک دامن بلند و پیراهن و سیفید و یک کاپشن چرم بر روی آن‌ها می‌تواند استایلی رسمی را به شما بدهد.

۵. کاپشن با رنگ‌های مختلف

کاپشن‌های چرم کلاسیک هستند و تقریباً با همه چیز ست می‌شوند. اما نیم نگاهی هم به رنگ‌های تیره‌ی دیگر مثل زیتونی، داشته باشید.

۶. کاپشن چرم با شلوار طرح دار

البته ست کردن با شلوارهای ساده و جین‌ها کار راحتی است، اما شلوارهای طرح دار نیز ظاهری جذاب به شما هدیه می‌دهند. کاپشن‌های چرم خود را با رنگی متضاد با شلوار طرح دار خود بپوشید. مثل استایل کریستین استورات که شلوار طرح دار مشکی و سفید را با کاپشن زرد ست کرده است.

۷. با اندازه‌ها بازی کنید

کاپشن چرم جذب را بر روی یک تی‌شرت جذب بلند و شلوار تا قوزک پا بپوشید. می‌توانید زیر کاپشن‌تان تونیک هم بپوشید. جین جذب و اسلیم هم می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

۸. استایلی رسمی داشته باشید

می‌توانید برای داشتن استایلی دخترانه و از طرفی رسمی، برای رفتن به مراسم‌ها و مهمانی‌ها، کاپشن چرم خود را روی دوشتان بی اندازید.

۹. با پیراهن مشکی

اگر می‌خواهید پیراهن مشکی خود را کمی جذاب و مدرن کنید، کاپشن چرم بر روی آن بپوشید. این کار با کاپشنی با رنگ متضاد بیشتر به چشم می‌آید.

۱۰. چرم بیشتری بپوشید

می‌توانید در استایل خود از چرم بیشتری استفاده کنید؛ مثلاً شلوار و کاپشن چرم، با دو رنگ متفاوت. البته توصیه نمی‌کنیم که سر تا پا چرم بپوشید که شبیه موتورسوارها می‌شوید. پس سعی کنید در استایل خود از لباس‌هایی با جنس و رنگ متفاوت استفاده کنید.

مطلبی که ترجمه کردم در سایت بایکس منتشر شده.