گوشواره، کفش، لباس، شاید برای یک قرار رسمی همهٔ آن‌ها را از بهترین‌ها انتخاب کنید. ولی فراموش نکنید مدل مو در اعتمادبه‌نفس شما بسیار تأثیر دارد. در اینجا به ۵ مدل مو برای مراسم‌های رسمی اشاره‌کرده‌ایم:

۱. فرق از کنار

اگر موهای بیشتری را به یک‌طرف از سر خود ببرید (درواقع همان فرق از کنار)، حس قدرت را به شما منتقل می‌کند. سعی کنید کمی از موهای خود را از روی پیشانی خود عبور دهید، ولی خیلی در این کار اغراق نکنید. بهتر است فرق خود را از وسط یکی از ابروها انتخاب کنید تا بیرون ابرو.

۲. بلند و باز

یکی دیگر از مدل‌هایی که در اعتمادبه‌نفس خانم‌ها تأثیر زیادی دارد، موهای بلند و لخت است. می‌توانید برای این کار موهای خود را اتو بکشید.

۳. بستن مو در بالای سر

این مدل مو برای انواع موها چه صاف چه حالت دار، مناسب است. این مدل بستن مو به شما حس توانایی را القا می‌کند. برای این کار موهای خود سفت بکشید و به حالت دم‌اسبی ببندید. وسط دم‌اسبی را پیدا کنید و موهای خود را داخل آن ببرید.

۴. موهای کوتاه در یک سمت

اگر شما هم این شانس را دارید که دارای موهای کوتاه باشید باید به شما تبریک بگوییم. کوتاه بودن موهای شما خود نشانهٔ اعتمادبه‌نفس است. برای یک قرار رسمی می‌توانید موهای خود را از یک سمت به روی پیشانی خود بریزید.

۵. موهای دم‌اسبی

موهای خود را سفت بکشید و دم‌اسبی کنید. همین امر نشان می‌دهد شما یک استایل رسمی و مجلسی دارید و از گردش و تفریح به آن مجلس برنمی‌گردید. سعی کنید موهای خود را صاف کنید و از اتو استفاده کنید.
 
مطلبی که ترجمه کردم در سایت بایکس منتشر شده.